MCD MT Evo2 :)
Re: MCD MT Evo2 :)
Det är inte varje dag man ser en 4wd på bahjulena.
-
Ntch in da dirt
Det hoppas jag att den 4 wd jag ska ha kommer att göra också framöver
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Satt och letade efter filmklippet Stefan tog med sin Ifön på hobbymässan i Gbg i våras, men hittar det inte.....så jag länkar upp det igen, så jag hittar det lättare nästa gång 
Sorry för att jag snor din film Stefan !
Tyvärr lossade det främre karossfästet i ett tidigt stadie, men den gick ju att köra med ändå.....
[youtube][/youtube]
Sorry för att jag snor din film Stefan !
Tyvärr lossade det främre karossfästet i ett tidigt stadie, men den gick ju att köra med ändå.....
[youtube][/youtube]
Den är tuff helt klart! Förresten så hittade jag en fjäder efter körningen som jag stal. Var den till din bil? 
- Dave
- Site Admin
Ja det borde jag ju ha räknat ut......Malte wrote:Förresten så hittade jag en fjäder efter körningen som jag stal.
- Dave
- Site Admin
Att du tappar på banan eller sånt som ramlar av bilen anses förlorat......kanske kan man köpa tillbaka dem av Malte sen....waqr wrote:Hmmm.....verkar som man får hålla i sina saker till helgens träff
Allt sådant finns redan att köpa i min butik på Tradera, bara att leta upp mig där! 
Lungt David! Ska du köra med denna i helgen eller?
- Dave
- Site Admin
Beror lite på om jag får plats med den i bilen upp.....och om den vill gå.....S 500 R wrote:Lungt David! Ska du köra med denna i helgen eller?
Kanske kanske blir det en provtur iaf !
Har ju inte varit igång sen hobbymässan på Aeroseumet i våras
Har ju inte fått nåt annat att käka än gamla spindlar i garaget hela våren.....nu vankas det Proline Bubbla med dumfan på (Robban) och då kanske monstern vaknar till......
David? Hur ska du hinna med mej med den där? Du får juh köra på innerplan och chansa på att du hinner ut och knuffa till mejCarbon-Dave wrote:Beror lite på om jag får plats med den i bilen upp.....och om den vill gå.....S 500 R wrote:Lungt David! Ska du köra med denna i helgen eller?
Kanske kanske blir det en provtur iaf !
Har ju inte varit igång sen hobbymässan på Aeroseumet i våras
Har ju inte fått nåt annat att käka än gamla spindlar i garaget hela våren.....nu vankas det Proline Bubbla med dumfan på (Robban) och då kanske monstern vaknar till......
Ni två gubbar har en underbar relation (Robban/Dave)
Ni förgyller foumet
Ni förgyller foumet
Billös expertkommentator..
- Dave
- Site Admin
Jag kör åt andra hållet bara.....Robban wrote:David? Hur ska du hinna med mej med den där? Du får juh köra på innerplan och chansa på att du hinner ut och knuffa till mejKlart den ska med. Så jag kan ha nåt att skratta åt
Förresten ska du få en sån feting-pungspark emellanåt, så att du skärper dig lite.....
Samma sak där. Du får springa på innerplan för att hinna ikapp! Du har juh betydligt högre marktryck än mejCarbon-Dave wrote:Jag kör åt andra hållet bara.....![]()
Förresten ska du få en sån feting-pungspark emellanåt, så att du skärper dig lite.....
- Dave
- Site Admin
Robban wrote:Samma sak där. Du får springa på innerplan för att hinna ikapp! Du har juh betydligt högre marktryck än mejCarbon-Dave wrote:Jag kör åt andra hållet bara.....![]()
Känns mer och mer som "Agne & Svullo"......