Offroad LS bana i Stockholm
- J.A racing
Re: Offroad LS bana i Stockholm
Blev ju fin fint!
Nästa gång får vi se till att fixa till banan lite och ytterligare förlänga den med ett par hopp.

Du är mer än välkommen.. Bara att hålla koll i tråden, tror det blir körning nästa vecka..Vonpedro wrote:Jag anmäler mig också. Jag kommer gärna dit och kör någon gång. Om jag lyckas ta mig iväg från familj och jobb vill säga.
Mvh olle
-
Kalleballe
- Phone Number: 0709998877
Härliga bilder Doorcracker. Inget fel på dem, du är för hård mot dig själv. Tack för handduken ännu en gång.
Stelunex mitt bidrag är på väg. Sitter och klipper ihop allt lite snabbt nu.
Stelunex mitt bidrag är på väg. Sitter och klipper ihop allt lite snabbt nu.
Stock HPI Baja 5T gryddad med lite uppdateringar.
Måste ta med kameran dit och plåta lite 
Bilen är nästan klar, väntar på min killswitch och ska fixa nått att sätta fast pipan med bara =)
Bilen är nästan klar, väntar på min killswitch och ska fixa nått att sätta fast pipan med bara =)
-
Kalleballe
Här är min första GoPro film från Danderyd. Mer och bättre ska det bli. Men kameran kan ta mycket stryk som filmer visar.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
- Doorcracker
- Phone Number: 0707102103
Fan vilken tung film... me like
Tack Kalle.... Men sant...kameran är sämre än den i mobilen.
Sen kan jag ju oxå lägga ner lite mer möda... Men det kommer...
Tack Kalle.... Men sant...kameran är sämre än den i mobilen.
Sen kan jag ju oxå lägga ner lite mer möda... Men det kommer...
Filmen var riktigt jävla bra gjord! Synd att min bil ser ut som en Alfons Åbergs helikopter bara. Jag håller faktiskt på att snygga till min bil lite...filmen blev som ett wake up call
Jag och stickan körde idag...eller rättare sagt så körde stickan och jag grävde och fixade lite på banan. Jag har börjat fixa hoppet på nästa sektion (280 sektionen). Tyvärr har min trimer fuckat ur. Så om någon kan få fram en trimer så kan vi bredda nya delen också..
Någon som är sugen på körning imorgon lördag?
Jag och stickan körde idag...eller rättare sagt så körde stickan och jag grävde och fixade lite på banan. Jag har börjat fixa hoppet på nästa sektion (280 sektionen). Tyvärr har min trimer fuckat ur. Så om någon kan få fram en trimer så kan vi bredda nya delen också..
Någon som är sugen på körning imorgon lördag?
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
-
Kalleballe
Jag kan gasa lite måndag kväll om fler är sugna. Vid 17.00 skulle jag nog kunna hinna dit. Sen är jag tyvärr bortrest till 15 juli.
- Doorcracker
- Phone Number: 0707102103
Jag är sugen på att rasta bajan som jag fixat med, frågan är bara hur fuktig banan är om det finns risk att man kör sönder den.
Ändring
Sorry..... Morsan ringde och behöver hjälp... Hinner inte dit idag...
Ändring
Sorry..... Morsan ringde och behöver hjälp... Hinner inte dit idag...
Låter kanon!!!! Blir det bra runt 16-17 tiden? Hoppas vädret blir bra...Dakeman wrote:Körning på onsdag?
![]()
![]()
Vilken tid tänkte ni dra dit?
Lagade precis min dragstart så imorgon blir det övningskörning i grustaget här i Väsby
Lagade precis min dragstart så imorgon blir det övningskörning i grustaget här i Väsby
Kom till parkeringen vid 16.30! Kör inte sönder bilen när du övningskör bara!! Vi är där tills bilarna pajjar vilket tog 4 timmar sist, men det kan lika gärna vara över på 5 minBoonzie wrote:Vilken tid tänkte ni dra dit?
HPI Baja 5B SS
Lär ta med kameran så jag har något att göra när jag har pajjat minDakeman wrote:Kom till parkeringen vid 16.30! Kör inte sönder bilen när du övningskör bara!! Vi är där tills bilarna pajjar vilket tog 4 timmar sist, men det kan lika gärna vara över på 5 minBoonzie wrote:Vilken tid tänkte ni dra dit?