Dakeman wrote:Nästa körning planerar vi till onsdagen den 29:e kl 17 och framåt.
![]()
![]()
En liten påminnelse till Er alla... På ONSDAG kör vi från ca klockan 17... Kom över och gasa alla glada....
Dakeman wrote:Nästa körning planerar vi till onsdagen den 29:e kl 17 och framåt.
![]()
![]()
Tja boonzie!Boonzie wrote:Jag lär väl komma och känna på den när jag köpt min sen
Vart parkar man om man ska dit? Vid idrottsplatsen?
Det finns 2 ställen att parkera på.Boonzie wrote:Jag lär väl komma och känna på den när jag köpt min sen
Vart parkar man om man ska dit? Vid idrottsplatsen?
Roligt! Björne kan fixa fram Baja ss för 7600:-!! Så beställ en när du ändå är därsx3 wrote:Ska evetuellt till Björnes garage i Enebyberg på onsdag, så då kommer jag nog förbi och säger hej till er och förhoppningsvis lyckas tigga stjuss hem igen av nån som ska åka söder över via Bergshamraleden =)
Jag köpte en 5B ss av nho1 idagStelunex wrote:Tja boonzie!
Kanon, du är mer än välkommen. Vad har du köpt för bil? vi brukar ställa oss vid idrottsplatsen, Sedan är det en bit in i skogen...
Härligt! Då ses vi ikväll!Doorcracker wrote:Tja alla glada!
Skulle oxå vilja börja köra där och kan hjälpa till med att fixa till på banan.
Såg att det var körning på Onsdag och ska försöka ta mig dit >_<
Ska nog försöka ta mig dit imorgon Tisdag och se på banan (om jag hittar den) då jag har semester nu
kan jag spenderar flera timmar i skogen, om jag inte blir uppäten av alla myggen först.
MVH
Lås Matte

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests