Ahhh....en duell mellan oss igenMats B wrote:Ser ut som ett UNI filter tycker jag...Stämmer det ??
Hmmm....tror du har rätt faktiskt
Ahhh....en duell mellan oss igenMats B wrote:Ser ut som ett UNI filter tycker jag...Stämmer det ??
waqr wrote:Ahhh....en duell mellan oss igenMats B wrote:Ser ut som ett UNI filter tycker jag...Stämmer det ??
Hmmm....tror du har rätt faktiskt![]()
Yess ....J.A racing wrote:Det är ett unifilter
F*nMats B wrote:waqr wrote:Ahhh....en duell mellan oss igenMats B wrote:Ser ut som ett UNI filter tycker jag...Stämmer det ??
Hmmm....tror du har rätt faktiskt
Yess ....J.A racing wrote:Det är ett unifilter![]()
![]()
Yess ....J.A racing wrote:Det är ett unifilter
Han vill bara visa skillnaden med och utan distanser... för dom sitter på båda sidorna.waqr wrote:Ser ut som du ställt framdämparna olika hårt......ser väldigt hårt ut på höger sidan med de bruna distanserna.
Vi vill se PIPAN!!!!!
Ok... men blir inte fjädringen väldigt stötig med dessa distanser?S 500 R wrote:Han vill bara visa skillnaden med och utan distanser... för dom sitter på båda sidorna.waqr wrote:Ser ut som du ställt framdämparna olika hårt......ser väldigt hårt ut på höger sidan med de bruna distanserna.
Vi vill se PIPAN!!!!!
Den blir lite stötigare, men den slår inte igenom i fjädringen heller.waqr wrote:Ok... men blir inte fjädringen väldigt stötig med dessa distanser?S 500 R wrote:Han vill bara visa skillnaden med och utan distanser... för dom sitter på båda sidorna.waqr wrote:Ser ut som du ställt framdämparna olika hårt......ser väldigt hårt ut på höger sidan med de bruna distanserna.
Vi vill se PIPAN!!!!!
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests