Hawaiihåla.
Re: Hawaiihåla.
Det var kul Idag 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
En helt fantastisk dag i Hawaii !!
Makalöst väder och kanonkul miniträff !!!
Kul att se din 5t också Stefan.....och körde du om så var det för att jag ville det.....inget annat.....
Vi fick till några rejäla fighter där ! Synd bara att kepskameran var full sedan länge då.....
Fick tampas med Rally istället när alla andras bilar rasat.....det var Rovan Mayhem until the end !
Försökte göra slut på min bil också men det gick inte, och ut i sjön ville jag inte köra den, så det fick bli att komma hem med en hel bil....väldigt ovant !
Stort tack till Bjuggen också som fixade ett nytt 57t drev till mig.....min dag hade varit ungefär 6 minuter lång i hålan annars !
TACK !
Makalöst väder och kanonkul miniträff !!!
Kul att se din 5t också Stefan.....och körde du om så var det för att jag ville det.....inget annat.....
Vi fick till några rejäla fighter där ! Synd bara att kepskameran var full sedan länge då.....
Fick tampas med Rally istället när alla andras bilar rasat.....det var Rovan Mayhem until the end !
Försökte göra slut på min bil också men det gick inte, och ut i sjön ville jag inte köra den, så det fick bli att komma hem med en hel bil....väldigt ovant !
Stort tack till Bjuggen också som fixade ett nytt 57t drev till mig.....min dag hade varit ungefär 6 minuter lång i hålan annars !
TACK !
Japp, underbara fighter hade vi!
Just det! Tack Malte för drevet... Det kommer ett nytt senare!
Just det! Tack Malte för drevet... Det kommer ett nytt senare!
Kan ingen åka och kolla hur det ser ut i hålan???
- Mr_Rustler
Blöt,slaskigt och snö skulle jag tippa på 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Vi har rätt så mycket snö kvar. Får nog vänta några veckor till 
Billös expertkommentator..
Okey! Det är ju synd!
Hur blir det med hålan
kommer man kunna köra där???
- Dave
- Site Admin
Har varit i kontakt med markägaren igen, och han ska prata med grannar osv.....
Han verkade inte alls lika negativ längre efter mailet jag skickade med lite info om vad vi håller på med och en liten film från Vimmerbyträffen.....
Det har ju varit en massa problem och grannar har klagat på crossåkare och annat oväsen så jag tror det var bra att jag fick tag på honom innan det spårar ur....
Håller fortfarande tummarna för ett positivt besked !
Siktar ju på att få till en träff i slutet av april, men inget är ju möjligt utan att få klartecken.....och tiden går fort......

Han verkade inte alls lika negativ längre efter mailet jag skickade med lite info om vad vi håller på med och en liten film från Vimmerbyträffen.....
Det har ju varit en massa problem och grannar har klagat på crossåkare och annat oväsen så jag tror det var bra att jag fick tag på honom innan det spårar ur....
Håller fortfarande tummarna för ett positivt besked !
Siktar ju på att få till en träff i slutet av april, men inget är ju möjligt utan att få klartecken.....och tiden går fort......
Vad hänt med just hawaiihålan!?! 
Okey, hoppas det löser sig. För det är ett bra ställe att köra på!
Inte påsk bara!
Inte påsk bara!
- Dave
- Site Admin
Eftersom det är privat mark borde vi nog ha markägarens tillåtelse att brôta runt på hans mark......Burnout wrote:Vad hänt med just hawaiihålan!?!
Området är ju inte inhängnat, men det är ju inte samma sak som att det är ok.....
Han har haft jätteproblem med buskörning med crossar och fyrhjulingar och grannarna har klagat länge på detta.
Kommunen har velat att han ska hängna in hela området......
Om vi nu får tillåtelsel till en träff kan vi ju köra med gott samvete !
Ja träffa sen hur i sommar?!? 
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
annars får vi göra slag i saken o låna trollhättebanan igen, för en helhelg med LS bilar??
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Jag hoppas att vi kan fortsätta köra där!!!!!!det är ett av dom bättre ställena att kunna köra på , där finns allt. ett rickigt bra bach ställe. Man kan ban köra och gott om vatten för båtar ,om man vill. Med andra ord perfekta rc-stället....Carbon-Dave wrote:Eftersom det är privat mark borde vi nog ha markägarens tillåtelse att brôta runt på hans mark......Burnout wrote:Vad hänt med just hawaiihålan!?!
Området är ju inte inhängnat, men det är ju inte samma sak som att det är ok.....
Han har haft jätteproblem med buskörning med crossar och fyrhjulingar och grannarna har klagat länge på detta.
Kommunen har velat att han ska hängna in hela området......
Om vi nu får tillåtelsel till en träff kan vi ju köra med gott samvete !
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S