Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Re: Vad gör DU just nu?
Blev några mil på skotern idag 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
ja video! då skall du utföra ett stunt! typ hacka fast en lina i din tjejs bh sen flyga iväg så den åker av! va noga med filmningen!waqr wrote:Flyger Solo Pro
Hehe....ska kolla med henne när hon kommer hemRobban wrote:ja video! då skall du utföra ett stunt! typ hacka fast en lina i din tjejs bh sen flyga iväg så den åker av! va noga med filmningen!
Letar Baja 5B
Har en liknande från black & decker. Grymt smidig till fälgarna när man ska skruva ur skruvarna till beadlockena.markusb wrote:Hur går det waqr? Posta ett videoklipp åt oss sen![]()
Var just och inhandlade en liten Ryobi miniskruvdragare till RC-hobbyn. Ställbart moment, li-ion, belysning och hela klabbet. Ska bli intresant att testa den i dagarna. Kändes väldigt smidig och fin.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=418346
- MrKnopfler
En kaffe eller två så är man som folk igen 
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Jodå, det går framåt (sakta men säkert) Nu känns det som man börjar behärska den vanliga flygningen hyfsat iallafall. Börjar bli sjukt sugen på en Honeybeemarkusb wrote:Hur går det waqr? Posta ett videoklipp åt oss sen![]()
Har du fått din än?
Letar Baja 5B
waqr, Nope inte än, inget registrerat trackingnummer i sverige heller så det blir nog först nästa vecka..
Får samtidigt delar för att bygga en komplett heli till så det är bara att dra full gas då
s500r, ja det lär den vara grym till! det är sjukt mö skruv att skruva för hand. slår ju knut på handleden.
Får samtidigt delar för att bygga en komplett heli till så det är bara att dra full gas då
s500r, ja det lär den vara grym till! det är sjukt mö skruv att skruva för hand. slår ju knut på handleden.
Precis! Det är inte skit kul direkt!
Jag har går till min tandläkare granska några hundra meter så framme tandvårdcentral! 
- MrKnopfler
Har kommit på en bra lösning.... Det enda felet är att det ska finansieras också 
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Sitter och skummar..
Kan nån vara så vänlig och köpa min motor som jag har på annons så jag kan aktivera beställar fingret?
Kan nån vara så vänlig och köpa min motor som jag har på annons så jag kan aktivera beställar fingret?
Skit sugen på att höra vad sideburn tycker om den 2-växlade lådan!!
Jag vänta på Min paket...
.... 
- sideburn80
Det är jag oxå, väntar som en liten ivrig unge vid jul.S 500 R wrote:Skit sugen på att höra vad sideburn tycker om den 2-växlade lådan!!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Var det inte nåt på G hos Egon i maj ?Bjuggen wrote:Funkar ju inte!!!S 500 R wrote:Okey, ja, det är ju bara januari så man ska väl inte hoppas på för mycket.
Prel Vimmerby är 4-5 juni sen kommer jag inte ihåg hösten datum nu!
Stora raggarkalaset i Nossebro den helgen.Power amerika fest.
Funkar det inte bättre i mitten på maj eller nåt???
Borde ju vara användbar i mitten av april ?S 500 R wrote:Ja, Hawaii-hålan vore också ball att kunna åka till snart!