Nej, nej, nej!!! Jag har ju inte ens ett till mig själv.huSSe wrote:va fan, inte visste jag att han hade en bara liggandes så där?
Burnout´s TWINEX 57cc 5T
Re: Burnout´s BLUEWOOD 5T
Okej!S 500 R wrote:Det är det gamla kittet. Inte det jag menar! Jag ska fixa en länk snart!Lusse wrote:Och det här filter sättet räcker om du köper notoil. http://shop.elcon-germany.de/RN-Tuning- ... tfilterset
Jag vänta på min Pro pipa!!

Okej så jag snart beställ dom!
Gör det!Burnout wrote:Okej så jag snart beställ dom!
Nä, självklart. jag sugen köpa också 4puckkoppling slippa har 2 shoeS 500 R wrote:Gör det!Burnout wrote:Okej så jag snart beställ dom!
Jag hoppas jag får hem min snart. Bara väntat i 9 månader nu.
Va 9månder......S 500 R wrote:Jag hoppas jag får hem min snart. Bara väntat i 9 månader nu.
Helt sjukt!!Burnout wrote:Va 9månder......S 500 R wrote:Jag hoppas jag får hem min snart. Bara väntat i 9 månader nu.
Du lär aldrig få nån Stefan.. Om du inte köper en annan.
Jag vore själv vänta på sådan på 9månder då jag blir galenS 500 R wrote:Helt sjukt!!Burnout wrote:Va 9månder......S 500 R wrote:Jag hoppas jag får hem min snart. Bara väntat i 9 månader nu.
J**la...
Det är väl bara inse det snart!!Robban wrote:Du lär aldrig få nån Stefan.. Om du inte köper en annan.
Face the fact Stefan. Ni har blivit blåsta.......S 500 R wrote:Det är väl bara inse det snart!!Robban wrote:Du lär aldrig få nån Stefan.. Om du inte köper en annan.
Billös expertkommentator..
Ja, det är väl så!Bjuggen wrote:Face the fact Stefan. Ni har blivit blåsta.......S 500 R wrote:Det är väl bara inse det snart!!Robban wrote:Du lär aldrig få nån Stefan.. Om du inte köper en annan.Sorry