☆Burnout's knight rider "K.I.T.T" V.2 5B☆
Re: Burnout's FIREBAJA
Då gäller det att ha extra tändstift hemma!
Jag har två nya!S 500 R wrote:Då gäller det att ha extra tändstift hemma!
Jag måste säg min nya fullforce slang och blur filter är kanon! 
Jag har precis ute inkörningar nästan klart, Jag blev arg på dominator den läcka olja!!
jag ska byta avgas!
Den dominator blev min fienden

jag ska byta avgas!
Vilken va det du använde?Burnout wrote:Jag har precis ute inkörningar nästan klart, Jag blev arg på dominator den läcka olja!!![]()
jag ska byta avgas!Den dominator blev min fienden
![]()
Här länka http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.5995/.f På min 5BRobban wrote:Vilken va det du använde?Burnout wrote:Jag har precis ute inkörningar nästan klart, Jag blev arg på dominator den läcka olja!!![]()
jag ska byta avgas!Den dominator blev min fienden
![]()
Den jag har köpte av Husse
Aha. Samma konstruktion som på min Dominator FAST pipa. Jag lyckades få den tät men det va jävlar inte lätt. Du samlar på dej lite pipor med ser jag! Ska du sälja denna nu med då?
Ja ska sälja, Jag har annan pipa bättre än dominator!Robban wrote:Aha. Samma konstruktion som på min Dominator FAST pipa. Jag lyckades få den tät men det va jävlar inte lätt. Du samlar på dej lite pipor med ser jag! Ska du sälja denna nu med då?
Min Dominator läckte också ända tills jag hittade en riktigt bra armerad silickonslang som jag satte fast med en klämma. Prova också att lägga lite packningssilickon i skarven.
Letar Baja 5B
vad ska du ha för denna då?Burnout wrote:Ja ska sälja, Jag har annan pipa bättre än dominator!Robban wrote:Aha. Samma konstruktion som på min Dominator FAST pipa. Jag lyckades få den tät men det va jävlar inte lätt. Du samlar på dej lite pipor med ser jag! Ska du sälja denna nu med då?
Jag har gjort det också Plus jag har konstigt lagat det Heller hjälp inte!waqr wrote:Min Dominator läckte också ända tills jag hittade en riktigt bra armerad silickonslang som jag satte fast med en klämma. Prova också att lägga lite packningssilickon i skarven.
Den J**la läcka! förlåt mig slangord, Jag är sur!
Re: ☆Burnout's FIREBAJA☆
Jag har beställt liten saker från Swedrc, Dom är Bra service och snabb e-mail! 
Last edited by Burnout on 07 Dec 2010, 14:33, edited 1 time in total.
Japp, Andreas är grymt bra!
Japp! Jag fick lite ändra i ordern Pga några saker var sluta.S 500 R wrote:Japp, Andreas är grymt bra!
Därför han frågar mig!
Jag har tvunga ta SS-pipa...
tills köpa bästa annan!