Sen tycker jag tycker jag det är jäkligt trevligt att träffa likasinnade och snacka RC under ett par timmar som vi gör med!Burnout wrote:Självklart!S 500 R wrote:Som sagt, vi är alla olika! Men jag har som sagt inget sådant behov! Sen har jag 100 andra projekt på gång samtidigt så jag har inte tid att uppfinna hjulet hela tiden! Kan man få hjälp så tar jag den!
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Jag får väll säga tack för alt beröm.Jag tycker att det är kul att mecka, så det är inga problem för mig att hjälpa till, när det är någon som vill ha hjälp.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Det tycker jag med...S 500 R wrote:Sen tycker jag tycker jag det är jäkligt trevligt att träffa likasinnade och snacka RC under ett par timmar som vi gör med!Burnout wrote:Självklart!S 500 R wrote:Som sagt, vi är alla olika! Men jag har som sagt inget sådant behov! Sen har jag 100 andra projekt på gång samtidigt så jag har inte tid att uppfinna hjulet hela tiden! Kan man få hjälp så tar jag den!
Nu skall jag iväg och köra gokart.
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
ååååååååååååååååååååååååå så tråkigt dåLusse wrote:Nu skall jag iväg och köra gokart.
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
F*n vad kul!Lusse wrote:Nu skall jag iväg och köra gokart.
Jäklar jag ska ute och inkörning, ute kallt Brrr!Lusse wrote:Nu skall jag iväg och köra gokart.
ska snart åka till jobbet
om man ska köpa 5t hjul till mcd den ska man köra bak hjulen runt om eller ska man ha lite smalare fram 
Håller med dig Robban. Halva nöjet med LS är ju att förstå hur allt hänger ihop och kunna meka själv när saker går sönderRobban wrote: Jaja. Du jobbar så. Om jag får tycka lite så kan jag känna att kunna se hur saker fungerar och själv ta hand om det när det går sönder är halva nöjet. Men alla är vi olika och tur är väl det
Letar Baja 5B
Du ska ju ha samma bredd runt om! Ser ju märkligt ut annars!jebogren wrote:om man ska köpa 5t hjul till mcd den ska man köra bak hjulen runt om eller ska man ha lite smalare fram
Bara är 16.35kl ute kolsvart! 
Ska ut och äta och gå på bio med min fru i kväll!
Jag kollar på en saker som viktigt till 5t nu, kanske göra beställ på swedrc! 
- sideburn80
Ojoj.. Är det någon form av muta för kvällens kommande "aktiviviteter"?S 500 R wrote:Ska ut och äta och gå på bio med min fru i kväll!