Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Jag ska äta nu sen kanske lite meka med bilen! 
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Skriver önskelista 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Samma härBurnout wrote:Jag ska äta nu sen kanske lite meka med bilen!
Letar Baja 5B
Ska sätta svärfar i jobb i dag. Han ska hjälpa mig med lysmodden!
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
häller upp tretåren 
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Stefan? Gör du nåt själv med bilen?
Nån som vet om det finns nån hobbyaffär i london som säljer hpi prylar?
Jag ska fixa lite med min 5b kunna inkörning! 
Ska du till London?Robban wrote: Nån som vet om det finns nån hobbyaffär i london som säljer hpi prylar?
Letar Baja 5B
Nej men kärringa åker inatt till london. Tänkte om hon skulle fynda MXT däck åt mawaqr wrote:Ska du till London?Robban wrote: Nån som vet om det finns nån hobbyaffär i london som säljer hpi prylar?
Jag ska vänta på ladda accar till min 5b För säkerhet! 
Nä!! Måste man det?? Klart jag gör! Men sådana saker som andra kan bättre och vill hjälpa så låter jag dom göra det! Som Lusse är grymt hjälpsam och jag är han evigt tacksam. Jag har inga behov av att kunna allt själv! Det jag tycker är roligt är att köra!Robban wrote:Stefan? Gör du nåt själv med bilen?
Jaja. Du jobbar så. Om jag får tycka lite så kan jag känna att kunna se hur saker fungerar och själv ta hand om det när det går sönder är halva nöjet. Men alla är vi olika och tur är väl detS 500 R wrote:Nä!! Måste man det?? Klart jag gör! Men sådana saker som andra kan bättre och vill hjälpa så låter jag dom göra det! Som Lusse är grymt hjälpsam och jag är han evigt tacksam. Jag har inga behov av att kunna allt själv! Det jag tycker är roligt är att köra!Robban wrote:Stefan? Gör du nåt själv med bilen?
Ja, Jag minns sist i hawaiihålan då stefans bil gick inte funkar då ställde lusse hjälp till Otroligt snabb var som fel...S 500 R wrote:Nä!! Måste man det?? Klart jag gör! Men sådana saker som andra kan bättre och vill hjälpa så låter jag dom göra det! Som Lusse är grymt hjälpsam och jag är han evigt tacksam. Jag har inga behov av att kunna allt själv! Det jag tycker är roligt är att köra!Robban wrote:Stefan? Gör du nåt själv med bilen?
Lusse är GRYMT!!!
Som sagt, vi är alla olika! Men jag har som sagt inget sådant behov! Sen har jag 100 andra projekt på gång samtidigt så jag har inte tid att uppfinna hjulet hela tiden! Kan man få hjälp så tar jag den!
Självklart!S 500 R wrote:Som sagt, vi är alla olika! Men jag har som sagt inget sådant behov! Sen har jag 100 andra projekt på gång samtidigt så jag har inte tid att uppfinna hjulet hela tiden! Kan man få hjälp så tar jag den!