Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Jag vänta på tv Whales Wars 20:05 Kl! 
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
vilken kanal på ?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Precis smockat i mig en omgång med rövinsmarinerad fläskkare´och potatisgratäng. Lätt kräkmätt för tillfället 
Billös expertkommentator..
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
undra hur det går för våran kock i kockVM???
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Hmmm....själv blir det snabbmakaroner och köttfärsås. Skillnad på folk och folk tydligenBjuggen wrote:Precis smockat i mig en omgång med rövinsmarinerad fläskkare´och potatisgratäng. Lätt kräkmätt för tillfället
Letar Baja 5B
Då har man fått henne i säng och städat i "hobbyrummet" för i morgon kommer mamma! Hobbyrummet är igentligen ett gästrum 
Snabb makkisar å köttfärssås är minsann ingen skitmat bara för att det inte ta 2 timmar att göra iordning. KANONKÄKwaqr wrote:Hmmm....själv blir det snabbmakaroner och köttfärsås. Skillnad på folk och folk tydligenBjuggen wrote:Precis smockat i mig en omgång med rövinsmarinerad fläskkare´och potatisgratäng. Lätt kräkmätt för tillfället![]()
Billös expertkommentator..
Ja visst är det så Danne.. Alla kan juh inte laga mat. Du är en av domwaqr wrote:Hmmm....själv blir det snabbmakaroner och köttfärsås. Skillnad på folk och folk tydligenBjuggen wrote:Precis smockat i mig en omgång med rövinsmarinerad fläskkare´och potatisgratäng. Lätt kräkmätt för tillfället![]()
Nej det har du rätt i. Var riktigt gott faktisktBjuggen wrote: Snabb makkisar å köttfärssås är minsann ingen skitmat bara för att det inte ta 2 timmar att göra iordning. KANONKÄK
Uj uj....vad mycket skit du snackar RobbanRobban wrote: Ja visst är det så Danne.. Alla kan juh inte laga mat. Du är en av dom
Letar Baja 5B
Yes! Men du tycker om mej endå 
Jag har precis ätit potatisgratäng med kött bullar och druckit en red bull vodka.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Tok-förkyld och trött efter en lång vecka.....blev bara 62h denna veckan.....
Har eldat lite i öppna spisen medan vinden piskar snön runt knutarna här just nu.....
Snart är det film-tajm i bion !

Har eldat lite i öppna spisen medan vinden piskar snön runt knutarna här just nu.....
Jasså snön är redan där ???!!!... Här är den visst på väg säger dom på nyheterna....Carbon-Dave wrote:Tok-förkyld och trött efter en lång vecka.....blev bara 62h denna veckan.....
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Hoppas dom har fel... inte sugen på snö alls!Lusse wrote:Jasså snön är redan där ???!!!... Här är den visst på väg säger dom på nyheterna....Carbon-Dave wrote:Tok-förkyld och trött efter en lång vecka.....blev bara 62h denna veckan.....