Vad gör DU just nu?
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Vad gör DU just nu?
Började 06:30 i morse......kom hem nu 21:40......

Sitter o firar med några öl i en bar i gbg
Vad firar du?
Jag har gått vidare till semi final i årets kock o har tränat sten hårt i en veckan nu o idag var sista träningen för att tävlingen är på fredag och idag gick alltmsom det skulle höll tiden jobba snyggt o maten var jävligt god ska bli spännande på fredag
Grattis!!! Hoppas du vinner!
Om jag vinner så går jag direkt till finalen om inte så kanske jag kommer till andra chansen o tar mig till fial den vägen men jag satsar på att vinna semin bara att hålla tummarna för mig på fredag
Det ska bli
Du får komma med till Vimmerby till våren. Har vi en stjärnkock som eldar fabriksmarinerade flintastekar kanske några fler stannar på kvällen
Du får komma med till Vimmerby till våren. Har vi en stjärnkock som eldar fabriksmarinerade flintastekar kanske några fler stannar på kvällen
Billös expertkommentator..
Om det nu kommer på en helg som jag kan så lovar jag att jag bjuder på maten !!!!Bjuggen wrote:Det ska bli![]()
- J.A racing
Grattis!
De där med Vimmerby lät kul, säg till när du kan så planerar Stefan & co träffen efter det

De där med Vimmerby lät kul, säg till när du kan så planerar Stefan & co träffen efter det
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Absolut! Vi får ta ett snack sen Jesper.
Kaffe!
Sitter och inväntar hemgång. Slutar ju bara om 4 timmar. sen skall det byggas vidare på banan i Nyköping.
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
Har precis väckt upp Mercan ur dvalan! 
Jag och säkert många fler håller tummarna för dig.jebogren wrote:Om jag vinner så går jag direkt till finalen om inte så kanske jag kommer till andra chansen o tar mig till fial den vägen men jag satsar på att vinna semin bara att hålla tummarna för mig på fredag
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Rostat bröd med räkost