Specteum dx 3s
Specteum dx 3s
Vem säljer dessa billigt??
Re: Specteum dx 3s
Såg att SwedRC har dom.
-
Ntch in da dirt
Jag köpte min från rc hobby syd när jag köpte min de var billigast då men vet inte nu vad de kostar i dag.
Googla på spectrum dx 3 s så får du upp butikerna som säljer den.
Annars är de nog billigaste sättet att ta en från utlandet men då vill det ju till att radion inte börjar krångla sedan.
Googla på spectrum dx 3 s så får du upp butikerna som säljer den.
Annars är de nog billigaste sättet att ta en från utlandet men då vill det ju till att radion inte börjar krångla sedan.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- sideburn80
Hittar bara dx3r på swedrc?
Köpte min dx3s hos Daniel på http://rccenter.se/
Såg det med nu... vad är det för skilnad på dom två???sideburn80 wrote:Hittar bara dx3r på swedrc?
Nu är jag inte helt hundra på faktan men jag har för mig at dx3r inte har telemetri , medans dx3s har det ..
Rätta mig gärna om det inte stämmer....
Rätta mig gärna om det inte stämmer....
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Hittade detta på deras hemsida..
DX3R: The Shape of Things to ComeWhile the DX3R's intelligently designed ergonomics are usually the first thing to catch the eye, it is the superior responsiveness of its advanced 2.4GHz DSM2 technology that invariably gets people talking. In addition to unparalleled freedom and interference protection, with DSM2 you will be able to hold the "line" around a track with a level of precision and control unlike anything you have experienced before.
DX3S: 2.4GHz with Integrated TelemetryCombining Spektrum's industry-leading 2.4GHz DSM® technology with valuable telemetry features, the DX3S represents the most advanced sport-level DSM radio ever developed. RTR drivers and sport racers can add the safety of telemetry and monitor vital vehicle stats right all right from the large LCD readout of the DX3S.
DX3R: The Shape of Things to ComeWhile the DX3R's intelligently designed ergonomics are usually the first thing to catch the eye, it is the superior responsiveness of its advanced 2.4GHz DSM2 technology that invariably gets people talking. In addition to unparalleled freedom and interference protection, with DSM2 you will be able to hold the "line" around a track with a level of precision and control unlike anything you have experienced before.
DX3S: 2.4GHz with Integrated TelemetryCombining Spektrum's industry-leading 2.4GHz DSM® technology with valuable telemetry features, the DX3S represents the most advanced sport-level DSM radio ever developed. RTR drivers and sport racers can add the safety of telemetry and monitor vital vehicle stats right all right from the large LCD readout of the DX3S.
Har du tittat på den nya Spektrum DX3E .. Den kostar ca:7-800kr!?S 500 R wrote:Vem säljer dessa billigt??
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Jag hittade en Spektrum DX3S http://www.jespares.com/" onclick="window.open(this.href);return false; för 1877+fraktS 500 R wrote:Vem säljer dessa billigt??
Får nog bli en sådan efter julhelgerna... kan inte ha kvar den där jäkla antennen...
Det är ju ett alternativ med i och för sig..
Personligen så stortrivs jag med min 3PM.
stör mig inte så mycket på antennen heller men kommer bygga om min till 2,4ghz bara för att slippa frekvensklabbet & eventuella störningar.
Får se när det blir ombyggnation..
stör mig inte så mycket på antennen heller men kommer bygga om min till 2,4ghz bara för att slippa frekvensklabbet & eventuella störningar.
Får se när det blir ombyggnation..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
frekvensen bruckar inte vara något problem då alla utan jag har 2.4ghz 
Nu kanske ,men vid någon störe träf så kan det bli problem! Det är inte kul att behöva vänta på att få köra !!S 500 R wrote:frekvensen bruckar inte vara något problem då alla utan jag har 2.4ghz