Jag har just bytt till mig en FG Evo04
Är det någon som har en bra setup till en sådan ?
Tänkte på Fjädrar , olja osv?
// Per
Det är GT "plastbilar" med begränsade justermöjligheter, evo 4 är helt i alu med oändligt många justeringar.S 500 R wrote:Tozze här på forumet tävlar ju med touringbilar... Mr Rustler har ju precis köpt en!
Aaa det har du rätt i, tänkte inte på det!J.A racing wrote:Det är GT "plastbilar" med begränsade justermöjligheter, evo 4 är helt i alu med oändligt många justeringar.S 500 R wrote:Tozze här på forumet tävlar ju med touringbilar... Mr Rustler har ju precis köpt en!
Ok setupen jag klistade in då körde dom med A tror jag så en möjlig grej är ju att kränghämmaren är för hårt ställd. Jag saknar lite onroad åkning ibland men jäklar vad kul det är med LS offroad.wrep wrote:A vi kör med GRP C.... fast vi fick naturligtvis vår leverans från den "dåliga batchen"... GRP hade problem i början på säsongen...
Ja det vore kul tyckte nog att sportline chassiet var lite så där om jag ska vara ärlig, jag skulle köpt den där RS5´n från skåne. En tight alu bil som inte glappar och fladdrar överallt! Man får hålla utkik under höst o vinter´n.wrep wrote:Köp en å kom å kör vetja....
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests