Det är uppbygt på ett anat sätt plus att det är dubbla lager fom.. Det fins ett filter som heter TPS, som jag har läst om som skall vara bra..(vet ej om det är bra.)S 500 R wrote:Ja, jag är lite sugen på Elcon nya filter med... är ju lite samma sak ju!huSSe wrote:vad tror ni om tgn luftfiltret som finns hos daves, ska vara
tillverkat av UNI. sen finns det ett thinlayer filter som man
trær utan på. och sist ett outerwears?
vad tror ni om den kombinationen?
luftfilter
Re: luftfilter
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Okey... ja, det känns som det vore värt att testa detta filtret... ser bra ut!Lusse wrote:Det är uppbygt på ett anat sätt plus att det är dubbla lager fom.. Det fins ett filter som heter TPS, som jag har läst om som skall vara bra..(vet ej om det är bra.)S 500 R wrote:Ja, jag är lite sugen på Elcon nya filter med... är ju lite samma sak ju!huSSe wrote:vad tror ni om tgn luftfiltret som finns hos daves, ska vara
tillverkat av UNI. sen finns det ett thinlayer filter som man
trær utan på. och sist ett outerwears?
vad tror ni om den kombinationen?
Just TPS filterna verkar riktigt bra. Har bara hört gott om dom. Det är väl dessa du menar Lusse? Finns i olika varianter till de flesta bilar:

Letar Baja 5B
Ser ju precis ut som Elcons nya filter!
Här ett som heter RS Tuning... http://www.rntuning.nl/contents/nl/d4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- J.A racing
Här kan man läsa lite om UNI http://www.unifilter.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ja det är dom jag mena.waqr wrote:Just TPS filterna verkar riktigt bra. Har bara hört gott om dom. Det är väl dessa du menar Lusse? Finns i olika varianter till de flesta bilar:
Det har jag hört bra saker om... känns som alla är snarlika.Lusse wrote:Här ett som heter RS Tuning... http://www.rntuning.nl/contents/nl/d4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ntch in da dirt
Det där rn filtret har jag jag har det som heter dual air största nackdelen är väl priset över 800:- kostade det när jag köpte det.
Sedan är det inte så lätt att rengöra när den fasta muffen gör att de inte går att vända ut och in på.
Jag funderar på uni filter redneck ytterfilter sedan ett outer weather skydd uppe på allt.
Sedan är det inte så lätt att rengöra när den fasta muffen gör att de inte går att vända ut och in på.
Jag funderar på uni filter redneck ytterfilter sedan ett outer weather skydd uppe på allt.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
UNI Filtret är lika svårt att vända ut och in på..Mcd powa wrote:Det där rn filtret har jag jag har det som heter dual air största nackdelen är väl priset över 800:- kostade det när jag köpte det.
För delen med RN filtret är att det är två olka fomer .men på UNI filtren är det bara ett .. Så vidare att man köper snöskoter filter de har dubla fomer..
Det här har komit in på DDM.. http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.7208/.f" onclick="window.open(this.href);return false;
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
jo den har jag sett, det står att det ær tillverkat av unifilter. men då må man
ju ha på det yttre skyddet plus outerwears.
ju ha på det yttre skyddet plus outerwears.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Jag kommer testa Elcons variant... bad madmike att ta hem sådant åt mig.
- J.A racing
Ja Egon skrev ju för nån vecka sen att det var ett nytt UNI filter på gång, hittar inte de inlägget nu.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".