Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Värmecyklat losin för tredje gången. Imorrn blir det full gas i karlskoga 
Idiot...
Efterlyser någon som sitter med kunskap om arvslott och arvsrätt, helst någon som är eller känner en jurist/advokat som man skulle kunna snacka lite med.
Denna dag (fredagen den 18 Maj) blev trots solens tappra försök en totalt grå dag.
Svågern som vuxit upp hemma på föräldragården, har idag fått beskedet att han inte ska få köpa gården trots tidigare snack om det, för att hans far har pratat med någon jurist som säger att alla barn har rätt att ärva och då kan inte sonen få köpa gården billigt för då blir de andra barnen utan arv...
Men är det inte så att arvet kvittar så länge föräldrarna är i livet, vad dom gör med sin egendom/förmögenhet medan dom lever är väll helt upp till dom till 100%?
Behöver ventilera detta ämne lite och hoppas att någon god bashar-vän är insatt i detta?
Kolla gärna runt hos folk ni känner och den som vill får gärna slå mig en signal på 0730-398712 (helst utan att jag får en räkning på advokat arvode osv)
Ha en trevlig helg alla glada!
Denna dag (fredagen den 18 Maj) blev trots solens tappra försök en totalt grå dag.
Svågern som vuxit upp hemma på föräldragården, har idag fått beskedet att han inte ska få köpa gården trots tidigare snack om det, för att hans far har pratat med någon jurist som säger att alla barn har rätt att ärva och då kan inte sonen få köpa gården billigt för då blir de andra barnen utan arv...
Men är det inte så att arvet kvittar så länge föräldrarna är i livet, vad dom gör med sin egendom/förmögenhet medan dom lever är väll helt upp till dom till 100%?
Behöver ventilera detta ämne lite och hoppas att någon god bashar-vän är insatt i detta?
Kolla gärna runt hos folk ni känner och den som vill får gärna slå mig en signal på 0730-398712 (helst utan att jag får en räkning på advokat arvode osv)
Ha en trevlig helg alla glada!
Tråkigt att höra men tyvärr så är det rätt.. Kan slå en signal till dig imorgon och dela med min erfarenhet uti detta. Min mor och far har nyligt gått igenom en liknande grej...
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
klæmde precis långfingret i knæcken!
nu kænner jag mig knæckt.

nu kænner jag mig knæckt.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
-
Greven
- Phone Number: 0707682543
Skruvat ordning på det sista på Skylinen...
O värmt upp den ordentligt
Allt värkar lira för i år...
O värmt upp den ordentligt
Allt värkar lira för i år...
FG MT Mega Blue 29CC "såld"
HPI BAJA 5T 29cc SVARTEN
I stora garaget
Nissan Skyline R32 GT-R
HPI BAJA 5T 29cc SVARTEN
I stora garaget
Nissan Skyline R32 GT-R
Kärt barn har många namn, vet många som heter "idiot"Robban wrote:Idiot...
Blev några till igår är de värsta, eller ja det värsta är nog att dom troligen blev döpta till det
Re: Sv: Vad gör DU just nu?
Precis hemkommen från garage så nu är kamremmen bytt på Audin och rullar 16000mil till.
Nu blir det pilsner och lite tv för att varva ner lite
Nu blir det pilsner och lite tv för att varva ner lite
Hurrax Pyrad Trackstar
Losi mini 8ight
Atomik RC "Brian Deegan Metal Mulisha" MM 450 1/4th Scale
Mini z Moto racer Yamaha
http://storvretarc.blogspot.se/
Losi mini 8ight
Atomik RC "Brian Deegan Metal Mulisha" MM 450 1/4th Scale
Mini z Moto racer Yamaha
http://storvretarc.blogspot.se/
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Oroväckande lugnt här ikväll.....bäst för er att ni kollar på hockey eller liknande....

Jag bara undrar.. blev det ingen träff i Karlskoga? För det var väl i dag?....
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Re: Sv: Vad gör DU just nu?
Självklart har man ju kollat hockey! Sverige som spöade grannlandet och Schweiz som sensationellt slog USA och gick till final för första gången på nästan 80 år. Finalen imorgon kommer bli en rysare skulle jag tro!Dave wrote:Oroväckande lugnt här ikväll.....bäst för er att ni kollar på hockey eller liknande....
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Nej vi blåste av den då intresset kraftigt avtog.Lusse wrote:Jag bara undrar.. blev det ingen träff i Karlskoga? För det var väl i dag?....
Hade varit skitkul att åka upp, men när det bara blev 4-5st kvar så kändes det som att det var bättre att lägga krutet på träffen i Sandhem istället !
Tråkigt att höra att en träff blir avblåstDave wrote:Nej vi blåste av den då intresset kraftigt avtog.Lusse wrote:Jag bara undrar.. blev det ingen träff i Karlskoga? För det var väl i dag?....
Hade varit skitkul att åka upp, men när det bara blev 4-5st kvar så kändes det som att det var bättre att lägga krutet på träffen i Sandhem istället !
Hade väldigt gärna sett mer film o bilder från andra banor i landet.