Vad gör DU just nu?
Re: Sv: Vad gör DU just nu?
Får jag fria händer?
Re: Vad gör DU just nu?
Sköt med min Remington svartkrutare idag för första gången, satans så tufft det var! Nu får det beställas kulor, krut och tändhattar!
Fick med mig en hölster hem oxå som jag köpte av en cowboy på stan!

Fick med mig en hölster hem oxå som jag köpte av en cowboy på stan!

- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Nejnejnejnej !!!!pepi wrote:Nopes.. Brand NIBFast jag kan ju göra det ifall du vill
Robban är känd för att kladda ner karosserna med fjärilar och annat trams !!!
Ger du honom fria händer lär han rita en stor balle över hele skiten å bara klarlacka sen !
Låter som att du ska till High Chaparral i sommar Malte..
Då får du ta med en bil så får vi rejsa lite ( har bara 1,5 mil till High Chaparral nämligen ..
Jag är oxå gammal pistolskytt & kan meddela att man blir lite sugen på att börja igen när man kollar på din puffra..
Då får du ta med en bil så får vi rejsa lite ( har bara 1,5 mil till High Chaparral nämligen ..
Jag är oxå gammal pistolskytt & kan meddela att man blir lite sugen på att börja igen när man kollar på din puffra..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Haha, varför inte.. Har som sagt inga tankar om den där karossen så =) Faaaast det där med en balle var väl inte direkt lockandeRobban wrote:Får jag fria händer?
Får styra upp nåt efter påskhelgen ifall du vill ha nåt att göra
Lyssna inte på Dave. Han har blivit innystad i nåt som Pastorn förstorat nåt så inåt. Ge mej din karros så ska jag se vad jag kan göra! MOHAHAHAHAHA..
Blipp blipp
Blipp blipp
Ja du Pepi. Jag var i din situation förra året. Hade två ny fin karosser som jag verkligen ville göra något unikt och spännande med som kunde symbolisera det som som JAG stod för. Efter ha pratat med Robban, som i efterhand har som andra jobb att tala i tungomål i Knutby hos Kristi Brud så kom den hem. Jag blev inte glad. Här nedanför kommer en bild på temat som han lackade den i:Robban wrote:Lyssna inte på Dave. Han har blivit innystad i nåt som Pastorn förstorat nåt så inåt. Ge mej din karros så ska jag se vad jag kan göra! MOHAHAHAHAHA..
Blipp blipp

När jag sedan efter att ha torkat mina tårar hela kvällen när han hade förstört två Woodster med My Little Pony tema frågade jag honom om han kunde tänka sig att göra om jobbet eller kanske göra en cover up?
Då svarade han bara helt fräckt: - Jag och min treåriga dotter är på samma mentala nivå, vad är det för fel på den här? Han kunde i och för sig hålla med om att visa motiv var upp och ned och spegelvända men tog inget ansvar för övrigt. SÅ UNDVIK!
Ähh! Du gav mej en order på hur det skulle se ut Malte. Och jag lydde såklart. Skyll inte på mej! Det Är ok att gilla rosa.. 
Turligen så har ju kärringen en egen Baja så skulle den vara rosa med fjärilar och skit så skulle nog kvinnan uppskatta den.. 
Fan man ska inte underskatta vittvin sjukt smarriga

Har premiäröppnat sommarstugan idag. 15 minus ute och stugan är ej vinterbonad.. Kaminen går varm kan jag lova 
Snart en tur till grannbyn Junosuando(4,5 mil bort) för invigning av deras nya pub
Snart en tur till grannbyn Junosuando(4,5 mil bort) för invigning av deras nya pub
Det är klart du skall ha dig en svartkrutare Mats! Äger man en twin så skjuter man pre 1890!Mats B wrote:Låter som att du ska till High Chaparral i sommar Malte..![]()
Då får du ta med en bil så får vi rejsa lite ( har bara 1,5 mil till High Chaparral nämligen ..![]()
Hur tinar ni frusen öl uppe vid nordpolen då? eller har dom värme på puben?pepi wrote:Har premiäröppnat sommarstugan idag. 15 minus ute och stugan är ej vinterbonad.. Kaminen går varm kan jag lova
Pepi, skulle du, med handlen på hjärtat lämna en kaross till en person med detta kromosomfel? Vissa dagar vet han inte vad som är upp och ner...pepi wrote:Turligen så har ju kärringen en egen Baja så skulle den vara rosa med fjärilar och skit så skulle nog kvinnan uppskatta den..

Nu är ni för taskiga......... 
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S