FG 4WD competition Kit
-
Monster Beetle
- Phone Number: 0732131966
Re: FG 4WD competition Kit
Jo det är väll sant det borde ju gå .
då vet vad jag ska göra i dag
leta upp alla artnr och försöka hitta en handlare och få ett pris vad det kan kosta
tack för alla tips 
-
Monster Beetle
- Phone Number: 0732131966
vad hade du tänkte dig för pris på fälgarna?S 500 R wrote:Om du ska göra en sådan här ultimat FG skulle du ju köpa mina alu beadlock fälgar som jag har! Dom på min avatarbild!
Det tar vi på PM.Monster Beetle wrote:vad hade du tänkte dig för pris på fälgarna?S 500 R wrote:Om du ska göra en sådan här ultimat FG skulle du ju köpa mina alu beadlock fälgar som jag har! Dom på min avatarbild!
Ha bara vikten på alufälgarna i åtanke innan du slår till...Tänker bara på Robbans gamla Smartech med alufälgar den upplevdes ju tydligen väldigt slö Pga den ökade massan som skulle roteras igång vid start & acc..... 
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Du måste ha chassi platta anpassad för 4wd.! Räkna med stora slantar till detta projekt. Tro mig jag vet...Monster Beetle wrote:Det kanske får bli så, vet ni som är kunninga på FG Offroad om det passar på en vanlig chassie platta eller måste man beställa ett 4 WD konventerings kit i plast först och sen köpa aluminium delar
Lycka till.
Mvh Robban
Traxxas E-Maxx
Team Losi LST2
Team Magig G4
Turnigy Trailblacer BL 1/6
Associated SC10 4x4 Mamba pro
mm mm
Team Losi LST2
Team Magig G4
Turnigy Trailblacer BL 1/6
Associated SC10 4x4 Mamba pro