Köööööööp då!!!!J.A racing wrote:Den e såååååååååå snygg!
MCD Race Runner V4 - Unveiled
Re: MCD Race Runner V4 - Unveiled
Letar Baja 5B
- J.A racing
Den borde släppas efter mässan i Tyskland i februari.
- J.A racing
Ja jag hoppas det!S 500 R wrote:Den borde släppas efter mässan i Tyskland i februari.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Du velar ju mer än jag gör för mina inköp av däck J.A 
Letar Baja 5B
Lite mer pengar i en bil än ett par däckwaqr wrote:Du velar ju mer än jag gör för mina inköp av däck J.A
- J.A racing
Velar ? Nu fattar jag inte riktigt, de e ju solklart! Jag vill ha en V.4 ingen V.3 tydligare är så kan man ju inte vara ju. 
Det ända problemet jag ser medd v.4, som tycker om tillbehör, är väl att det kommer ta ett tag innan det kommer nya roliga saker till den.J.A racing wrote:Velar ? Nu fattar jag inte riktigt, de e ju solklart! Jag vill ha en V.4 ingen V.3 tydligare är så kan man ju inte vara ju.
- J.A racing
Det ser jag som en stor fördel, så ekonomin hinner ikapp!S 500 R wrote:Det ända problemet jag ser medd v.4, som tycker om tillbehör, är väl att det kommer ta ett tag innan det kommer nya roliga saker till den.J.A racing wrote:Velar ? Nu fattar jag inte riktigt, de e ju solklart! Jag vill ha en V.4 ingen V.3 tydligare är så kan man ju inte vara ju.
Hehehehe... så kan man ju se det!!J.A racing wrote:Det ser jag som en stor fördel, så ekonomin hinner ikapp!S 500 R wrote:Det ända problemet jag ser medd v.4, som tycker om tillbehör, är väl att det kommer ta ett tag innan det kommer nya roliga saker till den.J.A racing wrote:Velar ? Nu fattar jag inte riktigt, de e ju solklart! Jag vill ha en V.4 ingen V.3 tydligare är så kan man ju inte vara ju.
- J.A racing
Lite mer info om V.4 http://www.kingcobra.co.uk/news/newsitem.php?id=779" onclick="window.open(this.href);return false;
Undrar vem som blir först med en 4a på forumet 
Handbyggd Dodge WC52 1:6
- J.A racing
Ja det undrar jag med, kan ingen köpa en nu så jag får veta om den är nått att ha.
Är det ingen som med säkerhet vet när den kommer ut på marknaden?
Letar Baja 5B
- J.A racing
Om ett par veckor finns den nog släpps säkert i och med mässan.waqr wrote:Är det ingen som med säkerhet vet när den kommer ut på marknaden?