Sorry att jag kapar tråden ett par inlägg...men.. jag har funderat på att göra en "buggykonvertering" till Losin. Är det någon som vet om det finns nån buggykaross som funkar till Losin rakt av??Malte wrote:Lösningen på skit i bilen... Buggykonvertera!
Funderar på en ny bil
Re: Funderar på en ny bil
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Vad är det för fel på kittet som Malte visar på bilden ?

Är det ett kitt, eller har någon gjort det bara???Dave wrote:Vad är det för fel på kittet som Malte visar på bilden ?
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Ska tydligen finnas ett färdigt kit till att buggykonvertera den......nu snackar vi seriös LS buggy !S 500 R wrote:Är det ett kitt, eller har någon gjort det bara???Dave wrote:Vad är det för fel på kittet som Malte visar på bilden ?
Nä jag var skitnöjd med hurraxen, tycker det är en bra bil, men kan inte säga annat än att jag är mer nöjd med losin.Dakeman wrote:Stelunex wrote:
Håller med till fullo.. Losin är en riktigt bra maskin, styr dit man vill och välbalanserad.
Stellan - du hade väl en Hurrax i somras?? Den gick ju riktigt dåligt om jag inte missminner mig![]()
Skulle jag köpa en SC 4wd så skulle det nog bli en Losi...enda problemet med SC karosserna är att dom skickar in en massa skit i bilen.
Okey! Du har ingen länk???Dave wrote:Ska tydligen finnas ett färdigt kit till att buggykonvertera den......nu snackar vi seriös LS buggy !S 500 R wrote:Är det ett kitt, eller har någon gjort det bara???Dave wrote:Vad är det för fel på kittet som Malte visar på bilden ?
Var ju lite dyrt att göra om den till buggy ju
Hurrax Pyrad Trackstar
Losi mini 8ight
Atomik RC "Brian Deegan Metal Mulisha" MM 450 1/4th Scale
Mini z Moto racer Yamaha
http://storvretarc.blogspot.se/
Losi mini 8ight
Atomik RC "Brian Deegan Metal Mulisha" MM 450 1/4th Scale
Mini z Moto racer Yamaha
http://storvretarc.blogspot.se/
Det kan jag hålla med om att det var lite dyrt... men den blev ju riktigt cool med det kittetdrbase wrote:Var ju lite dyrt att göra om den till buggy ju