Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Spara lite till & köp en MCD Monster istället....skiljer inte några jättepengar i sammanhanget..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
personligen så tycker jag Maverick Blackout ser bättre ut än MCD Monster
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Det må ju vara hänt..smaken är ju som baken ...men när det kommer till kvalité på matreal (som vi diskuterade nu) så ligger Maverick inte i närheten av MCD ..lite tråkigt men sant..som sagt man får vad man betalar för i denna hobby..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
På en ny skiljer det ju masor vill jag påstå...Mats B wrote:Spara lite till & köp en MCD Monster istället....skiljer inte några jättepengar i sammanhanget..
Jag ska snart äta..

Hehe, bra idé, Då göra det nästa århuSSe wrote:gör som jag!Burnout wrote:Jag ska bygga pepparhus av färdigtkit.. Hoppas går bra![]()
![]()
gör av masonit. då kan man använda huset nästa år igen..
och det är ju samma färg. vit silicon till snö och mönster.
Sitter och leker mig bort i fantasins värld, det var nog inte bra för det slutade med ett mail till Integy med en förfrågan på vart man kan tänkas få tag i dessa...

Får jag ett rimligt svar så tänker jag inte fega ur utan måste ju givetvis försöka få testa dessa på något vis, har sökt med ljus och lykta för att finna någon som kanske kan ha testat dessa i sverige men utan framgång.
Vad tror NI, ärligt talat nu och inga dumma påhopp eller knaskommentarer

Får jag ett rimligt svar så tänker jag inte fega ur utan måste ju givetvis försöka få testa dessa på något vis, har sökt med ljus och lykta för att finna någon som kanske kan ha testat dessa i sverige men utan framgång.
Var för fråga nåt när du kan köpa dom direkt i från dom. Det är bara att beställa...BajaGute wrote:Sitter och leker mig bort i fantasins värld, det var nog inte bra för det slutade med ett mail till Integy med en förfrågan på vart man kan tänkas få tag i dessa...
http://www.integy.com/st_prod.html?p_pr ... ukT8ZtCqso
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
ebay kostar typ 470 dollar
0.1 dollar billigare hos integy 
Okej gött missade detta...Lusse wrote:Var för fråga nåt när du kan köpa dom direkt i från dom. Det är bara att beställa...BajaGute wrote:Sitter och leker mig bort i fantasins värld, det var nog inte bra för det slutade med ett mail till Integy med en förfrågan på vart man kan tänkas få tag i dessa...
[img]Bild%20borttagen%20för%20att%20spara%20plats[/img]
Tänk 2 såna uppsättningar på en Losi 5iveT
Upptäckte precis att jag har olika undre bärarmar fram på bajan... ser lite latjo ut. Höger orginal, vänster RPM =)
Kör på det... ingen kommer ihåg en fegisBajaGute wrote:Okej gött missade detta...Lusse wrote:Var för fråga nåt när du kan köpa dom direkt i från dom. Det är bara att beställa...BajaGute wrote:Sitter och leker mig bort i fantasins värld, det var nog inte bra för det slutade med ett mail till Integy med en förfrågan på vart man kan tänkas få tag i dessa...
[img]Bild%20borttagen%20för%20att%20spara%20plats[/img]
Tänk 2 såna uppsättningar på en Losi 5iveT
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
åka iväg och skickka iväg motorn.
så man har den hel och riktig sen!.
så man har den hel och riktig sen!.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Kunde inte hålla mig... blev ett Monster!