Yearbookyourselftråden!
Re: Yearbookyourselftråden!
Året är 1980. David har precis köpt den nya fönen hairfan 3000, som på sin tid va en revolution när det kom till volym i frisyren! Han tyckte verkligen att han hade den ballaste frisyren ever! Dock va det inte många som höll med, men som alltid så hade David alltid rätt.

Malte va en av dom som faktiskt tyckte att David hade den ballaste frissan! Och gjorde allt för att efterlikna sin idol, med varierat resultat.

Dom båda vart bästa vänner och gjorde inte mkt annat än att föna sina luggar och kela med varandra. Hur som haver så kom dom på att dom skulle bli kända i sportvärlden, klippte av dom yviga lockarna och började med bassket.

Till en början i samma lag. Men det visade sej att David hade köpt in sej i kändisvärlden med en metod som inte är helt rumsren. På bilden ser man att dom glidit isär och spelar för olika team. Man ser också hur kompisandan försvunnit och att Malte lite oskylidgt armbågar David i lejban!

Malte va en av dom som faktiskt tyckte att David hade den ballaste frissan! Och gjorde allt för att efterlikna sin idol, med varierat resultat.

Dom båda vart bästa vänner och gjorde inte mkt annat än att föna sina luggar och kela med varandra. Hur som haver så kom dom på att dom skulle bli kända i sportvärlden, klippte av dom yviga lockarna och började med bassket.

Till en början i samma lag. Men det visade sej att David hade köpt in sej i kändisvärlden med en metod som inte är helt rumsren. På bilden ser man att dom glidit isär och spelar för olika team. Man ser också hur kompisandan försvunnit och att Malte lite oskylidgt armbågar David i lejban!
Fan, jag visste det att David körde orent spel!
Du har ju talang Robban! Och tack för det smala fotot, var nog senast när jag föddes jag vägde så lite!
Du har ju talang Robban! Och tack för det smala fotot, var nog senast när jag föddes jag vägde så lite!
Talang? hur svårt kan det va? man blir juh serverad hela tiden 
- Rallyfinnen
Fan Malte, du får bli proffs-komiker, Robert Gustavsson behöver lite konkurrans!
HAHAHA
AJAJAJ
Skrattkramp i hela kroppen, ni är bara för goa som bjuder på trevlig humor både här o där
Hehe ajaj jag hissar
Här ser vi ett kort på Jimmy, taget i eftermiddags. Jimmy tog sej aldrig riktig ur 60 talet. Utan tycker att allt va bättre för, man är inte riktigt benägen att hålla med honom?

http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Här är en bild på Jimmy när han sökte till rollen som Mrs.Doubtfire, dessvärre fick han inte rollen. Pga av att dom hittade en crackpipa i afrot!

http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
Det var väl inget roligt att bara lägga in ett vanligt kort på Jimmy. Du måste ju förställa det också

Letar Baja 5B
Jag vet.. Ber om ursäkt för detta!waqr wrote:Det var väl inget roligt att bara lägga in ett vanligt kort på Jimmy. Du måste ju förställa det också![]()