Tror jag och Husse kjenner oss litt igjen her
[youtube][/youtube]
jag brukar använda mig av googel translat och sedan ändra om orden lite så det blir rätthuSSe wrote:då kan man ju plocka bort 4-5 hk direkt på superfiftyn,
tror fan jag ska avboka!
finns det nån som kan hjäpa mig att skriva ett brev på
engeska?
Tror ikke dem gjør det.. Ifølge Gareth så har de en bänk som automatisk legger inn atmofärisk tryck, og luft temp. Mens OBR sin så måste man legge inn dette manuelt.. Men Lunatic har samme bänk som OBR, og han har just fått sin BZM motor som han ska testa..jebogren wrote:PRO MOD o BZM värkar använda samma bänk
planen tror jag att det ska bänka lite olika motorer i höst eller vintertomso wrote:Det er jo en grunn til at det alldrig fanns bänk papper på ProMod motorerne.. Er det noen i Sverige som har bänkat en Promod?? 27.2 skulle gi ca 7 hk enligt en her på forumet, men det finnes ikke noe som beviser det heller..
Det jeg vil frem til at det vil alltid bli forkjellige resultater uansett hvor man bänker den..
Hvis du leste innlegg #98 så sier Gareth at de blir sendt nå.. hvis man kan tro på ham da..huSSe wrote:ja du! hade jag vetat av denna väntetiden ?
då hade det nog aldrig blit nån mmr motor,
tycker dom beter sig som svin....
jag skulle köpt en supermoto istället
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests