That's my plan! Samtidigt överlämna dina prylar Jag skulle haft med på hobbykväll förra veckan som jag avstod pga att jag var så säker på att jag inte var godkänd på tentan och behövde plugga till omtenta nu på fredagwrep wrote:Om inte den kommer får du komma till Skarpnäck och hjälpa till med tidtagning och bilvändning istället
The Harmagedon, SX-3 -013
Re: The Harmagedon
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Efter tips från farbror Lunkan så har jag köpt ett LiFe-PO ack på 1600 mAH till 4PKS'en, förhoppningsvis blir den en evighetsmaskin nu som inte väger något
Och imorn vallfärdar jag förhoppningsvis till Wentzels och hämtar iaf 95% av min beställning, om det inte blir så att man jobbar över vilket det ryktats om lite granna 
vart köpte du acket?
Ebay, men dom e slut nu =(Lunkan wrote:vart köpte du acket?
Men som jag sa så kränger LRP samma ack fast blått och lite dyrare!
http://cgi.ebay.com/LRP-LIFE-PO-RX-EMPF ... 588eae3164
till exempel!
PS. Bilen borde vara påväg nu.. Det saknas en massa pengar på kontot iallafall!
Här kanske det finns nått som kan passa er...http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... rentCat=85
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Idag vart det svänga förbi sammie och hämta det mesta som är beställt.. HARM har lite problem att leverera 3'e parts prylar vad det verkar!

Det har blivit av att klippa bort HARM-kontakten och löda på FG kontakter på de nya batteriackarna
och montera kronhjul på diffarna!
I veckan som kommer så bör jag ha bilen och nästa helg ska jag bli driftking på vagnhärad och nu när man har nyckel till grinden kan man kliva efter eget behag! (woho)

och montera kronhjul på diffarna!
I veckan som kommer så bör jag ha bilen och nästa helg ska jag bli driftking på vagnhärad och nu när man har nyckel till grinden kan man kliva efter eget behag! (woho)

- J.A racing
Haha, yes... Gissa om det kliar i fingrarna!! Har du tid till körning i helgen om vädret tillåter??J.A racing wrote:Låter bra det
- J.A racing
Jag har tid på lördag fm och hela söndag, sen är jag ledig i 5 veckor också så nå ska vi kunna få till nått allt.sx3 wrote:Haha, yes... Gissa om det kliar i fingrarna!! Har du tid till körning i helgen om vädret tillåter??J.A racing wrote:Låter bra det
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- J.A racing
nicht.. När jag trackar på kollinumret så scannades paketet senast den 30'e i Birmingham :S
Ringde idag till UK-mail och frågade vad det är frågan om, efter att varit på hold i 20 minuter fick jag svaret att återkomma efter den 8'e som är satt som leveransdatum om den inte dykt upp än.. Tydligen så kan tracking börja vaja vid internationella försändelser så det är många logistikbolag inblandade.. Här i Sverige är det Schenker tex som kommer ta över försändelsen.. kollar man på Eurodis hemsida som är ett nätverk så ska leverans från UK till sverige gå på 6 dagar.. arbets eller allmänt vet jag inte.. Så fredag är deadline.. Som tur är så är försändelsen försäkrad
Ringde idag till UK-mail och frågade vad det är frågan om, efter att varit på hold i 20 minuter fick jag svaret att återkomma efter den 8'e som är satt som leveransdatum om den inte dykt upp än.. Tydligen så kan tracking börja vaja vid internationella försändelser så det är många logistikbolag inblandade.. Här i Sverige är det Schenker tex som kommer ta över försändelsen.. kollar man på Eurodis hemsida som är ett nätverk så ska leverans från UK till sverige gå på 6 dagar.. arbets eller allmänt vet jag inte.. Så fredag är deadline.. Som tur är så är försändelsen försäkrad
Såna här problem hade du aldrig fått om du köpt en FG.. 
- J.A racing
Lunkan wrote:Såna här problem hade du aldrig fått om du köpt en FG..
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".