När jag vet lite mer om skrovet så ändrar jag trådens namn!
Den är 140 cm lång

Tack på förhand!!

Jag håller med dig.huginen wrote:För att överhuvudtaget få nån fart i båten så måste du gå uppåt i kubik
Enligt miniracingteknik så rekommenderar dom 23-26cc bensin eler 13-15cc metanolare
Och den där ops60 är väl bara på .60 cu in och det blir väl i runda slängare ca 10cc så den kommer få det jobbigt i det skrovet
Det e bättre att bygga ordentligt från början, brukar löna sig i längden
Håller med er! Men jag känner inte för att lägga ner massa pengar på detta för jag vet inte om det är något jag kommer tycka e roligt hittills har båten med ALLT kostat mig ca 2000:- och jag skall få ihop den för 5-700:- till från gamla saker så får vi se om det är något jag fastnar för, om jag tycker det är roligt så har jag byggt allt i båten så det är bara att skruva los motorn och tömma tanken och och skruva i en ny större motorhuginen wrote:För att överhuvudtaget få nån fart i båten så måste du gå uppåt i kubik
Enligt miniracingteknik så rekommenderar dom 23-26cc bensin eler 13-15cc metanolare
Och den där ops60 är väl bara på .60 cu in och det blir väl i runda slängare ca 10cc så den kommer få det jobbigt i det skrovet
Det e bättre att bygga ordentligt från början, brukar löna sig i längden
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests