Blocket fynd!
Re: Blocket fynd!
Hyfsad deal om man kan trycka ner priset lite ytterliggare
http://www.blocket.se/jonkoping/FG_truc ... m?ca=8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.blocket.se/jonkoping/FG_truc ... m?ca=8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Letar Baja 5B
Mycket bra peng!!waqr wrote:Hyfsad deal om man kan trycka ner priset lite ytterliggare![]()
Den trucken har stått som DEMO EX på PlayPlanet i Jönköping .
Den har fått gå ganska hårt imellanåt...
Det är Edström från RSB som säljer den nu..
Han köpte den & allt i reservdelsväg till FG som dom hade när det var kk-utförsäljning..
Han gjorde ett jätteklipp det var FG delar för ca 10 papp Men han gav knappt hälften...
Det sura är att han hann före mig med ca 20 min....
Då jag känner han som höll i utförsäljningen så kunde jag fått delarna för ca 2500:- Om jag bara hunnit fram i tid...
Hade bara varit att ta ut grejerna genom Bakdörr´n....Som sagt 20 Min felade....

Den har fått gå ganska hårt imellanåt...
Det är Edström från RSB som säljer den nu..
Han köpte den & allt i reservdelsväg till FG som dom hade när det var kk-utförsäljning..
Han gjorde ett jätteklipp det var FG delar för ca 10 papp Men han gav knappt hälften...
Det sura är att han hann före mig med ca 20 min....
Då jag känner han som höll i utförsäljningen så kunde jag fått delarna för ca 2500:- Om jag bara hunnit fram i tid...
Hade bara varit att ta ut grejerna genom Bakdörr´n....Som sagt 20 Min felade....
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Såååå surt... men så kan det vara ibland!
Ok att det gått hårt det gör ju ingenting. Det är ju bara att renovera motorn men vet du något om skicket i övrigt Mats? Kaross osv.....
Letar Baja 5B
Den borde var "felfri" Men vet ju inte hur Edström Behandlat den..
Ok.....mailade och frågade om han hade några fler bilder men det hade han inte 
Letar Baja 5B
- J.A racing
Den där Edström verkar inte vilja kika in här, han undrade nått på RSB om 5T. Så jag skickade ett PM om vart infon fanns samt rekomenderade lite sidor, men inget respons. Det är ett par stycken kvar på RSB samt fåret som håller LS OR vid liv med några inlägg per vecka nu för tiden.Mats B wrote:Den borde var "felfri" Men vet ju inte hur Edström Behandlat den..
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jag har oxå pushat på honom...& jag har även pushat på LINDH från rsb men ingen har reggat sig här ...
Funderar starkt på om jag ska avregga mig här och gå tillbaka till RSB igen....
Letar Baja 5B
Jovisst.... det var dagens fetaste lögn...
Och i annat fall så säger jag upp bekantskapen på stört...

Och i annat fall så säger jag upp bekantskapen på stört...
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det ær nog han den dær motångs andra nick(edstrøm), han førsøker nog attJ.A racing wrote:Den där Edström verkar inte vilja kika in här, han undrade nått på RSB om 5T. Så jag skickade ett PM om vart infon fanns samt rekomenderade lite sidor, men inget respons. Det är ett par stycken kvar på RSB samt fåret som håller LS OR vid liv med några inlägg per vecka nu för tiden.Mats B wrote:Den borde var "felfri" Men vet ju inte hur Edström Behandlat den..
få igång L/S delen igen
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Lycka till då säger jag