Page 1 of 2

Har någon av er PS3?

Posted: 08 Jan 2010, 13:47
by Tozze
Vilka av er har PS3 och vilka spel har ni?
Hade varit kul att utbyta tips/trix och förslag på bra och dåliga spel. Visst om spel är bra eller dåliga är ju väldigt individuellt men ändå. :D

Jag har PS3, de spel jag har för stunden är:

Score International Baja 1000 World Championship Off Road Racing
LittleBigPlanet *
MotorStorm *
SBK08 SuperBike *
Oblivion * (Fast bättre på PC)
Overlord *
Mirror´s Edge *
The Simpsons Game *
Tiger Woods PGA Tour 08 *
Tony Hawk´s Proving Ground *
Skate *
Monopoly
Super StarDust HD
GT 5 Prologue *
The Last Guy
Ratchet & Clank: Quest For Booty
Super Rub A Dub *
High Velocity Bowling *
1942 Joint Strike *
UNO *
High Stakes On The Vegas Strip: Poker Edition *
Hustle Kings *

Spel med * efter namnet tycker jag är kul och underhållande. Men som sagt det är ju väldigt individuellt. ;)

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 08 Jan 2010, 13:50
by J.A racing
Jag hade bytte in mitt PS3 mot ett Xbox 360 med Forza 3 förra veckan, inget jag ångrar kan jag säga. Men det hjälper ju inte dig. ;)

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 08 Jan 2010, 13:53
by Tozze
Hade planer i mellandagarna att köpa Xbox 360 Elite men funderar på att spara de pengarna till ett nytt RC projekt istället. :D

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 08 Jan 2010, 13:56
by S 500 R
Tozze wrote:Hade planer i mellandagarna att köpa Xbox 360 Elite men funderar på att spara de pengarna till ett nytt RC projekt istället. :D
Det gjorde du rätt i ;)

Vill ha ett PS3.. men jag tycker den konsolen är lite dyr fortfarande.

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 08 Jan 2010, 14:03
by sideburn80
Har själv inte PS3-konsollen, men jag spelade UFC en kväll, kunde knappt slita mig :twisted: .
Är nog det bästa fighting spelet jag spelat, sen är det ju kul att man känner igen gubbarna från eurosport.

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 08 Jan 2010, 14:04
by J.A racing
Tozze wrote:Hade planer i mellandagarna att köpa Xbox 360 Elite men funderar på att spara de pengarna till ett nytt RC projekt istället. :D

Jag fick 1700:- + mellan 50-300:- / spel på Game för mitt. Så jag gav 279:- för mitt Elite med 3 st spel.

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 08 Jan 2010, 15:04
by Tozze
J.A racing wrote:
Tozze wrote:Hade planer i mellandagarna att köpa Xbox 360 Elite men funderar på att spara de pengarna till ett nytt RC projekt istället. :D

Jag fick 1700:- + mellan 50-300:- / spel på Game för mitt. Så jag gav 279:- för mitt Elite med 3 st spel.

Skulle aldrig tänka mig att byta in min PS3, alldeles för bra och användbar till många olika saker för att bytas in eller säljas! :D

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 17 Aug 2011, 14:54
by adrenaline
call of duty är väl de som gäller för mig när jag väl sätter mig o spelar och kastar handkontroller hej vilt :lol2:

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 31 Aug 2011, 01:29
by zatangai
Ps3 ägare är man ja, lirar mest sport spel som ufc fifa och top spin....har lite temperament så inga hela handkontroller just för tillfället :oops:

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 31 Aug 2011, 10:09
by huSSe
S 500 R wrote:
Tozze wrote:Hade planer i mellandagarna att köpa Xbox 360 Elite men funderar på att spara de pengarna till ett nytt RC projekt istället. :D
Det gjorde du rätt i ;)

Vill ha ett PS3.. men jag tycker den konsolen är lite dyr fortfarande.
egentligen är inte ps3 dyr om man tänker på att man får en blueray spelare oxå.
jag har ingen blueray så jag funderar på att köpa en pstrea så då får jag spelkonsol
och blueray spelare i ett!

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 31 Aug 2011, 12:13
by Robban
Dessutom är Bluray spelaren i en PS3 den bästa på marknaden. Och varför köpa en bluray spelare för samma pengar när man får en mediastation på köpet?

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 31 Aug 2011, 12:31
by Fondell
Jag har också ps3. Gillar inte xboxens handkontroll. Spelar mest bilspel. För tillfället Dirt3 :drive:

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 14 Sep 2011, 09:15
by Comer
Givetvis har man ps3, bästa konsolen på marknaden. 90% av spelen jag kör är "skjuta och spränga spel"
Skulle vilja ha en bra simulator till rc bilar dock. Någon som vet nåt.

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 20 Sep 2011, 14:33
by paradoxen
Kör NHL 12, Fifa 11/12 och Dirt 3 på PS3:an.

Heter Jimsann där om någon vill ta en match :)

Re: Har någon av er PS3?

Posted: 20 Sep 2011, 17:39
by zatangai
paradoxen wrote:Kör NHL 12, Fifa 11/12 och Dirt 3 på PS3:an.

Heter Jimsann där om någon vill ta en match :)
Nice, kommer adda dig på fifa11 :rock2: