Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Cyklat 1,6 mil.
Detta måste vara en unik LS-helg i sverige....
3 träffar med bra uppslutning..
Karlskoga offroad
Skurup offroad
Lidköping onroad
Detta känns bra...
Karlskoga offroad
Skurup offroad
Lidköping onroad
Detta känns bra...
Billös expertkommentator..
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
vem hade anat det här för ett par år sedan 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Håller med dig! Verkligen skit kul! Känns som vi är duktigt på väg åt rätt håll!Bjuggen wrote:Detta måste vara en unik LS-helg i sverige....
Karlskoga offroad
Skurup offroad
Lidköping onroad
Detta känns bra...
Tråkig bara att dom valde att lägga träfarna på samma helg.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Nu är det juh nästan hela landet i resväg mellan dom träffarna. Så jag tycker det är super att vi kan fylla båda träffarna med gott folk! Och känna att vi alla har kul samtidigt fast på olika håll.

Alla 3 menar du! Det är ju som Bjuggen sa 3 träffar samtidigt!Robban wrote:Nu är det juh nästan hela landet i resväg mellan dom träffarna. Så jag tycker det är super att vi kan fylla båda träffarna med gott folk! Och känna att vi alla har kul samtidigt fast på olika håll.![]()
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Stressmekar ihop det sista på 5T´n....men vem F***N är det som bär omkring på alla mina verktyg hela tiden ?

Har hört att det mekas rätt hårt i Vänersborg nu för tiden!!!Carbon-Dave wrote:Stressmekar ihop det sista på 5T´n....men vem F***N är det som bär omkring på alla mina verktyg hela tiden ?
![]()
Billös expertkommentator..
har precis hämtat ut lite grejer på posten till bilen, synd att jag måste pysa iväg till jobbet om drygt 1timme, vill ha helg nu ju

Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Ja just! Missa den! Ännu bättre att vi kan fylla 3 träffar! Helt underbart om du frågar mejS 500 R wrote:Alla 3 menar du! Det är ju som Bjuggen sa 3 träffar samtidigt!Robban wrote:Nu är det juh nästan hela landet i resväg mellan dom träffarna. Så jag tycker det är super att vi kan fylla båda träffarna med gott folk! Och känna att vi alla har kul samtidigt fast på olika håll.![]()
S 500 R wrote:Cyklat 1,6 mil.
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Håller med dig... verkligen skit kul!Robban wrote:Ja just! Missa den! Ännu bättre att vi kan fylla 3 träffar! Helt underbart om du frågar mejS 500 R wrote:Alla 3 menar du! Det är ju som Bjuggen sa 3 träffar samtidigt!Robban wrote:Nu är det juh nästan hela landet i resväg mellan dom träffarna. Så jag tycker det är super att vi kan fylla båda träffarna med gott folk! Och känna att vi alla har kul samtidigt fast på olika håll.![]()
![]()
Ja, det skulle man kunna troMats B wrote:S 500 R wrote:Cyklat 1,6 mil.Bilen paj eller......
![]()
![]()
![]()
![]()
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Å hur gör du för att slippa godistjatet hela veckan då?S 500 R wrote:Inte i mitt hus... tycker det är en korkad regel.MrKnopfler wrote:Godis får man väll bara på lördagar?S 500 R wrote:Godis... blir väl grymt det!!
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl