Vad gör DU just nu?
- madmike83
- Posts: 2124
- Joined: 31 Oct 2009, 00:38
- Phone Number: 0709998877
- Location: Hälsingland/Ljusdal
Re: Vad gör DU just nu?
ny morgon -28 grader idag ska vi städa här hemma och sen ska vi upp till storebror o fixa bromsarna på bilen nått som gått sönder har inga bromsar så se upp på vägen mot ånge från ljusdal
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vad gör DU just nu?
Satan va drygt, vänta på bajs bruna tomten(UPS) ska dyka upp med paket.
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Re: Vad gör DU just nu?
Som innehåller?Mackan666 wrote:Satan va drygt, vänta på bajs bruna tomten(UPS) ska dyka upp med paket.
Letar Baja 5B
Re: Vad gör DU just nu?
Ahhh...låter inte helt felMackan666 wrote:Bling-Bling delar till min Sandrail..
Letar Baja 5B
- J.A racing
- Posts: 10307
- Joined: 30 Oct 2009, 20:36
- Location: Trosa
Re: Vad gör DU just nu?
Idag var det kallt som fan för åh vara här -18!
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Re: Vad gör DU just nu?
Mmmmm....Paket idag "igen"........
Lite ditt & lite datt & lite blankt..........trevligt...
Några Gissninger ??????
Lite ditt & lite datt & lite blankt..........trevligt...
Några Gissninger ??????
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Re: Vad gör DU just nu?
En uppblåsbar barbara?Mats B wrote:Mmmmm....Paket idag "igen"........![]()
![]()
![]()
![]()
Lite ditt & lite datt & lite blankt..........trevligt...
Några Gissninger ??????
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Re: Vad gör DU just nu?
Mackan666 wrote:En uppblåsbar barbara?
Näää inte direkt...
Någon mer som vill gissa...
Kan ge lite ledtrådar kanske...
onxxllbrxxxers RaxxPorxxed 2x,x cc med Walbxo x13 ???
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Re: Vad gör DU just nu?
En vild gissning
Oneill Brothers RacePorted 27,2 cc med Walbro 813
Som sagt en super vild gissning som säkert inte alls är rätt
Oneill Brothers RacePorted 27,2 cc med Walbro 813
Som sagt en super vild gissning som säkert inte alls är rätt
Letar Baja 5B
Re: Vad gör DU just nu?
AND THE PRICE GOES TO WAQR ...waqr wrote:En vild gissning![]()
Oneill Brothers RacePorted 27,2 cc med Walbro 813
Som sagt en super vild gissning som säkert inte alls är rätt
Kanske blev lite väl lätt nu ...eller ??
Blev Oxå Alu motorfästen till FG´n ...Mmm MUMMA...
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Re: Vad gör DU just nu?
Fy på dig Mats för att beställa en sån fin motor
Bara att gratulera!
Förmodar att bilder kommer i nån av dina projektrådar!
Förmodar att bilder kommer i nån av dina projektrådar!
Letar Baja 5B
Re: Vad gör DU just nu?
Bilder kommer....vet bara inte i vilken tråd ännu...Hmmm Bubblan eller Hummern ......vilken bil ska bli uppgraderad tro ??
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Vad gör DU just nu?
grattis till ny förvärvet!
var beställde du motorn?
hur mycket fick du ge för den?
bublan hamnar den säkert i-.
var beställde du motorn?
hur mycket fick du ge för den?
bublan hamnar den säkert i-.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests



