Vad gör DU just nu?

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord, förutom RC!
User avatar
madmike83
Posts: 2124
Joined: 31 Oct 2009, 00:38
Phone Number: 0709998877
Location: Hälsingland/Ljusdal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by madmike83 » 30 Dec 2009, 10:15

ny morgon -28 grader idag ska vi städa här hemma och sen ska vi upp till storebror o fixa bromsarna på bilen nått som gått sönder har inga bromsar så se upp på vägen mot ånge från ljusdal
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross

http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Sponsor

Sponsor
 

Mackan666
Posts: 902
Joined: 31 Oct 2009, 12:28
Location: Älmhult, smaulands stolthet

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Mackan666 » 30 Dec 2009, 10:35

Satan va drygt, vänta på bajs bruna tomten(UPS) ska dyka upp med paket.
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by waqr » 30 Dec 2009, 10:37

Mackan666 wrote:Satan va drygt, vänta på bajs bruna tomten(UPS) ska dyka upp med paket.
Som innehåller?
Letar Baja 5B

Mackan666
Posts: 902
Joined: 31 Oct 2009, 12:28
Location: Älmhult, smaulands stolthet

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Mackan666 » 30 Dec 2009, 10:40

Bling-Bling delar till min Sandrail..
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by waqr » 30 Dec 2009, 10:42

Mackan666 wrote:Bling-Bling delar till min Sandrail..
Ahhh...låter inte helt fel :)
Letar Baja 5B

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: Vad gör DU just nu?

Post by J.A racing » 30 Dec 2009, 10:57

Idag var det kallt som fan för åh vara här -18!
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
Mats B
Posts: 5251
Joined: 30 Oct 2009, 21:53
Location: Reftele...Sveriges faktiskta mittpunkt ;)

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Mats B » 30 Dec 2009, 12:04

Mmmmm....Paket idag "igen"........ :D :D :D :D
Lite ditt & lite datt & lite blankt..........trevligt...

Några Gissninger ??????
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

Mackan666
Posts: 902
Joined: 31 Oct 2009, 12:28
Location: Älmhult, smaulands stolthet

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Mackan666 » 30 Dec 2009, 12:10

Mats B wrote:Mmmmm....Paket idag "igen"........ :D :D :D :D
Lite ditt & lite datt & lite blankt..........trevligt...

Några Gissninger ??????
En uppblåsbar barbara?
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5

User avatar
Mats B
Posts: 5251
Joined: 30 Oct 2009, 21:53
Location: Reftele...Sveriges faktiskta mittpunkt ;)

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Mats B » 30 Dec 2009, 12:24

Mackan666 wrote:En uppblåsbar barbara?
:shock: :shock: :oops: :oops: :lol: :lol:

Näää inte direkt...

Någon mer som vill gissa...

Kan ge lite ledtrådar kanske... :)
onxxllbrxxxers RaxxPorxxed 2x,x cc med Walbxo x13 ??? :? ;) ;) 8-)
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by waqr » 30 Dec 2009, 12:40

En vild gissning :lol:

Oneill Brothers RacePorted 27,2 cc med Walbro 813

Som sagt en super vild gissning som säkert inte alls är rätt :lol:
Letar Baja 5B

User avatar
Mats B
Posts: 5251
Joined: 30 Oct 2009, 21:53
Location: Reftele...Sveriges faktiskta mittpunkt ;)

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Mats B » 30 Dec 2009, 12:45

waqr wrote:En vild gissning :lol:

Oneill Brothers RacePorted 27,2 cc med Walbro 813

Som sagt en super vild gissning som säkert inte alls är rätt :lol:
AND THE PRICE GOES TO WAQR ... ;) ;)

Kanske blev lite väl lätt nu ...eller ?? :lol:

Blev Oxå Alu motorfästen till FG´n ...Mmm MUMMA... :P
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by waqr » 30 Dec 2009, 12:49

Fy på dig Mats för att beställa en sån fin motor :D Bara att gratulera!

Förmodar att bilder kommer i nån av dina projektrådar!
Letar Baja 5B

User avatar
Mats B
Posts: 5251
Joined: 30 Oct 2009, 21:53
Location: Reftele...Sveriges faktiskta mittpunkt ;)

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Mats B » 30 Dec 2009, 13:02

Bilder kommer....vet bara inte i vilken tråd ännu...Hmmm Bubblan eller Hummern ......vilken bil ska bli uppgraderad tro ??
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by waqr » 30 Dec 2009, 13:08

Båda så klart :lol:
Letar Baja 5B

User avatar
huSSe
Hedersmedlem
Posts: 13568
Joined: 30 Oct 2009, 19:20
Phone Number: 0706663366
Location: nollsexnoll

Re: Vad gör DU just nu?

Post by huSSe » 30 Dec 2009, 13:16

grattis till ny förvärvet!
var beställde du motorn?
hur mycket fick du ge för den?
bublan hamnar den säkert i-.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests