Låter som du tvivlar MatsMats B wrote:J.A racing wrote:Hur gick det med Polon, lever den?waqr wrote:Lämnade in den förra veckan och det visade sig vara ett relä till bränslepumpen så nu går den som ett skott igen![]()
![]()
Krånglande Polo 98- 1,6
Re: Krånglande Polo 98- 1,6
Letar Baja 5B
Bara att slå till Daniel! Men får man plats med alla ls grejer i en sådan??waqr wrote:Jadå, den spinner på fint nu igen efter dom bytte det trasiga reläet. Var dock inne på Volvo förra veckan och suktade efter en röd C30 med R paketet och stora dieseln (D5). Vi får se hur länge Polon finns kvarJ.A racing wrote:Hur gick det med Polon, lever den?
- J.A racing
Aj då den var ju för enkel, fan också Mats.Mats B wrote:J.A racing wrote:Hur gick det med Polon, lever den?waqr wrote:Lämnade in den förra veckan och det visade sig vara ett relä till bränslepumpen så nu går den som ett skott igen![]()
![]()
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Hehe....vi får väl se hur det blir. Fin var den iallafall. Borde väl gå att klämma ner Bajan i den tycker jag. Får ta med Bajan ner till Volvo och testaS 500 R wrote: Bara att slå till Daniel! Men får man plats med alla ls grejer i en sådan??
Letar Baja 5B
Inte omöjligt att jag/vi kommer upp en tur i sommar....Måste ju kolla läget på eran fina bana..waqr wrote:Låter som du tvivlar MatsMats B wrote:J.A racing wrote:Hur gick det med Polon, lever den?waqr wrote:Lämnade in den förra veckan och det visade sig vara ett relä till bränslepumpen så nu går den som ett skott igen![]()
![]()
Du får väl komma hit så får vi köra ett street race om du inte tror mig Mats
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Hahaha, kan du inte göra det??? Skapligt förvånad säljaren skulle bliwaqr wrote:Hehe....vi får väl se hur det blir. Fin var den iallafall. Borde väl gå att klämma ner Bajan i den tycker jag. Får ta med Bajan ner till Volvo och testaS 500 R wrote: Bara att slå till Daniel! Men får man plats med alla ls grejer i en sådan??
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
c trettian är ju inte mycket större än en baja.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Men jag e ganska säker på att den inte är mindre än en polo....

Snart får du inte komma och köra på vår bana MatsMats B wrote:Men jag e ganska säker på att den inte är mindre än en polo....![]()
![]()
![]()
Letar Baja 5B
Tänkte att du kunde få parkera din polo i skuffen på min XC90... Jämte min RR.... 
Nej nu j*vlar får det vara nogMats B wrote:Tänkte att du kunde få parkera din polo i skuffen på min XC90... Jämte min RR....
Letar Baja 5B
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
På han bara!!! Däng honomwaqr wrote:Nej nu j*vlar får det vara nogMats B wrote:Tänkte att du kunde få parkera din polo i skuffen på min XC90... Jämte min RR....![]()
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl