Och det är ju i stort sett alla!Mr_Rustler wrote:Min brors Rovan fungerar utmärk efter de delar han har bytt ut
sugen på en 5T...
Re: sugen på en 5T...
Ja precis,I princip alla plast dela har han bytt till alu.. Det är mer en GPM än en Rovan nu mer.Skulle man kunna säga.. 
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Jag mailade dom och fick bara en massa skitsnack...markusb wrote:Du får $250 i rabatt när du handlar för över $1000 hos tower.
Utan att räkna på det så gissar jag att du sparar 1-2000:- på att handla där. Lägg dom pengarna på nödvändiga tillbehör i samma veva![]()
Killswitch, prefilter, större mottagarack osv osv
Baja 5T OBR 30,5 VRC BigBore
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
- J.A racing
Dear Tower Hobbies Customer,J.A racing wrote:Vad sa dom då?
We apologize for any inconvenience caused. We do not show that you are a member of our super saver club. The customer # we located for you is xxxxxx. Our international postage charges are based on the size and weight of the package(s). To determine the cost of shipping to an International destination simply place the items you wish to order in your shopping cart and click on the "Shipping Calculator" link displayed toward the top of the page. You will then be prompted to enter a country and the postage charges for the International shipping methods we offer will be displayed for the current order in your shopping cart. If restricted items are in your shopping cart some methods of shipment may not be available.
Local taxes and customs duties usually apply and are added once your shipment reaches its destination. Please see your local authorities for more information. Tower Hobbies does not know when additional charges such as brokerage fees will apply. These additional charges are the responsibility of the buyer.
We appreciate your time and your business with us.
-Tower Hobbies
http://www.towerhobbies.com/
Donna
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
finns inte många original hpi bajor heller på forumet.Lusse wrote:Ja precis,I princip alla plast dela har han bytt till alu.. Det är mer en GPM än en Rovan nu mer.Skulle man kunna säga..
inte mycket original på mina bajor heller
bara det bästa är gott nog.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Som du säger! Man får ju räkna med att nästan lägga 5000:- ut över bilen för att få den skottsäker!huSSe wrote:finns inte många original hpi bajor heller på forumet.Lusse wrote:Ja precis,I princip alla plast dela har han bytt till alu.. Det är mer en GPM än en Rovan nu mer.Skulle man kunna säga..
inte mycket original på mina bajor heller![]()
bara det bästa är gott nog.
Nu har jag köpt en 5T. Ska levereras nästa vecka!
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
- huSSe
- Hedersmedlem
grattis till en riktigt rolig bil.
Bör man köpa en sådadär dominator v2 eller klarar jag mig med orginal. Vart får jag tag på billiga däck? Måste man byte innerfoamet varje gång man byter däck?
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
- huSSe
- Hedersmedlem
lika bra att du byter ut megafonen till nåt som ger lite botten oxå.
Du behöver inte byta inläggen varje gång du byter däck. Kolla bara så att inläggen är hela och torra innnan du monterar dom på nyttgcbossen wrote:Vart får jag tag på billiga däck? Måste man byte innerfoamet varje gång man byter däck?
Letar Baja 5B
OK, tack!waqr wrote:Du behöver inte byta inläggen varje gång du byter däck. Kolla bara så att inläggen är hela och torra innnan du monterar dom på nyttgcbossen wrote:Vart får jag tag på billiga däck? Måste man byte innerfoamet varje gång man byter däck?
Andra råd? Får bilen på Tisdag.... Fungerar 2,4Ghz radion tillfredställande?
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Jag tycker radion funkar bra och har inte haft nå problem med den, men då är jag en sån som hellre lägger pengar på bilen istället för en ny svindyr radio som bara blir grisig iaf 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Problemet jag har haft med orginalradion är att man inte kan ställa ändlägena. Det innebär att jag har eldat upp en del gasservon!