Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Jag vill bara säga att förartornet inte är klart med räcken och trappa än,men det får ni leva med 
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Det går nog fint ändå! Jag kommer oxå!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Desto enklare att knuffa ner den som är snabbast runt banan då......så är ju det problemet löst....Jimmy wrote:Jag vill bara säga att förartornet inte är klart med räcken och trappa än,men det får ni leva med
Lika bra jag ställer mej neranför direkt då 
- Dave
- Site Admin
Bra tänkt Robban !
Det är självkritik när den är som bäst !

Det är självkritik när den är som bäst !
Fan va skoj detta ska bli!! Taggad till tusen!!
Mmm....ska bli grymt skoj! Hoppas på en heldag med massor av tight körning och mycket skitsnack (brukar ju inte vara ett problem när Robban är med)Robban wrote:Fan va skoj detta ska bli!! Taggad till tusen!!
Letar Baja 5B
Nej för fan! Jag talar gärna.. Problemet är att jag kommer få konkurans.. Dels kommer juh Bjuggen.. Men det som oroar mej mest är juh att David kommer... 
Har ni nån adress?Och väg beskrivning? Så man hittar.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
-
Ntch in da dirt
lite
men ska utmana Davids partner mcd när jag har motorn i hamn till min truck sedan
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Jag kan möta upp er alla på brändåsens truckstop. Så samåker vi därifrån?
Ja ha, var ligger det då?Robban wrote:Jag kan möta upp er alla på brändåsens truckstop. Så samåker vi därifrån?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Det ligger efter E20 strax innan hallsberg. Går inte att missa. Antar att ni som kommer nerifrån kommer passera där.
Lite om upplägget för dagen:
Plats: Nobelbanan i Karlskoga (sök på Löten i Karlskoga)
Tid: 10.00 - tills vi tröttnar!
Som Jimmy redan sagt så har vi tyvärr inte fått helt iordning på förartornet då vi saknar räcker och trappa. Dock kan man stå och köra där ändå + att man även kan stå på en upphöjning bredvid banan. Brukar själv stå där så det funkar kanon. Det kommer finnas elverk på plats så man kan ladda om man nu vill det.
Vi kommer ta ut en avgift på 80:- / person då vi redan lagt ut en hel del själva på denna banan och det kostar trots allt en del att ta in maskiner för att återställa banan efter en körning. Hoppas ni har överseende med detta
Vi tillåter inte att man kör med odämpade pipor då banan ligger ganska nära ett stort (med Karlskoga ögon mätt iallfall
) bostadsområde.
Käk och dryck tar var och en med sig. Annars är det väl inte mycket att tänka på förutom att vi ska se till att ha j*vligt kul
Väl mött gubbar!
// waqr & Jimmy
Plats: Nobelbanan i Karlskoga (sök på Löten i Karlskoga)
Tid: 10.00 - tills vi tröttnar!
Som Jimmy redan sagt så har vi tyvärr inte fått helt iordning på förartornet då vi saknar räcker och trappa. Dock kan man stå och köra där ändå + att man även kan stå på en upphöjning bredvid banan. Brukar själv stå där så det funkar kanon. Det kommer finnas elverk på plats så man kan ladda om man nu vill det.
Vi kommer ta ut en avgift på 80:- / person då vi redan lagt ut en hel del själva på denna banan och det kostar trots allt en del att ta in maskiner för att återställa banan efter en körning. Hoppas ni har överseende med detta
Vi tillåter inte att man kör med odämpade pipor då banan ligger ganska nära ett stort (med Karlskoga ögon mätt iallfall
Käk och dryck tar var och en med sig. Annars är det väl inte mycket att tänka på förutom att vi ska se till att ha j*vligt kul
Väl mött gubbar!
// waqr & Jimmy
Letar Baja 5B
- Dave
- Site Admin
Det vore kul !T powa wrote:litemen ska utmana Davids partner mcd när jag har motorn i hamn till min truck sedan
Inte för att den är snabb, men nåt kul kan man säkert hitta på !