Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Kul att ni gillar det!!!KaptenMagnus wrote:Ditt bygge är nästan löjligt fräck
Tack Lusse, jag hoppas kunna få med den upp på ngn av träffarna i sommar (i körbart skick dessutom)!!!!Lusse wrote:Det där är jäkligt häftigt bygge. Skall bli kul att se till sommarn.
Det vore tusan om det inte skulle styra nu!!!ers wrote:Riktigt manligt styr servo![]()
Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Dom ligger klara som synes, men jag är osäker på om jag vågar slänga på dem... Frågan är vad och hur mkt av delarna som bilen kommer att skicka i omloppsbana runt Jorden när det greppar!!!Dave wrote:Helt brutalt.
Vad blir det för fälgar och sulor?

...

Hahaha!!!KaptenMagnus wrote:He he en sak är ju säker.
Du är då inte blyg. Eller så vill du komma över din blyghet. För med det diskreta bygget kommer du inte få vara i fred inne på depån

) Skämt åsido, hela bygget började som ett projekt och jag misstänker att det kommer att stanna där, samtidigt hoppas jag att den ska kunna vara med och "promota" Large Scale i allmänhet på träffar och mässor.... Plus ngn minuts nöjeskörning självklart!!
... Haha!!! Jag misstänker att jag får anpassa mig en stund innan nästa "galna" bygge dyker upp här inne och tar över!!!Lusse wrote:Då har du misslyckas med en sak. För just nu står du i centrum. Med ett sådant bygge så är det inte nåt som kan slå det just nu.

Det där blir svår slaget.pm98 wrote:Haha!!! Jag misstänker att jag får anpassa mig en stund innan nästa "galna" bygge dyker upp här inne och tar över!!!Lusse wrote:Då har du misslyckas med en sak. För just nu står du i centrum. Med ett sådant bygge så är det inte nåt som kan slå det just nu.![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bygget som sådant är ju inte särledes "innovativt". I grund och botten är det "bara" en storkubikare nedtryckt i en modifierad/förstärkt bil...Lusse wrote:Det där blir svår slaget.pm98 wrote:Haha!!! Jag misstänker att jag får anpassa mig en stund innan nästa "galna" bygge dyker upp här inne och tar över!!!Lusse wrote:Då har du misslyckas med en sak. För just nu står du i centrum. Med ett sådant bygge så är det inte nåt som kan slå det just nu.![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag vet i nuläget inte riktigt, jag har väl inte riktigt kommit dit ännu..fredlund wrote:vad kommer du köra för kaross?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du har åtminstone satt ribban på rätt nivå, med tanke på att orden "driftsäkerhet" och "storkubikare" väldigt sällan syns i samma mening!pm98 wrote:Jag beställde Losin i somras med ett mål och det var att kunna skapa en "storkubikare" med "driftsäkerhet",
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests