Blocket fynd!
Re: Blocket fynd!
Nån som bor i Göteborg som kan hjälpa mej med att hämta bilen och skicka den till mej om jag lyckas få tag i säljaren?! Eller kanske ha den hos sej till vimerby så slipper jag flera hundra i frakt??
Gisses! Får inte tag i karln. Sambon sitter här breve och bara skakar på huvet! Hon förstår inte vilken klenod det där är 
jag kan hjälpa dig med att hämta den...... så kan jag ge den till stefan som tar med den till träffenRobban wrote:Gisses! Får inte tag i karln. Sambon sitter här breve och bara skakar på huvet! Hon förstår inte vilken klenod det där är
Jag kan också hjälpa dig. Vilket som!
Innebär det att du inte kommer till träffen alltså???jebogren wrote:jag kan hjälpa dig med att hämta den...... så kan jag ge den till stefan som tar med den till träffenRobban wrote:Gisses! Får inte tag i karln. Sambon sitter här breve och bara skakar på huvet! Hon förstår inte vilken klenod det där är
Jesper åker och synar bilen imorgon. Häng med honom om du vill! Jag hade gärna tittat på den själv. Men är liiiite långt att åka för att eventuellt bli besviken. Det viktiga är juh att kolla så alla plast inte blivit hård och spröd under alla år i kallgarage. Samt hur karrosen ser ut.S 500 R wrote:Jag kan också hjälpa dig. Vilket som!
Tack så hjärtligt för att ni ställer upp! Jag gör givetvis detsamma om det finns nåt här i krokarna som ni vill ha synat
Blir det affär får jag ju se den i alla fall ju. Så det blir bra med Jesper!
Blev det något??
Njae. Jag tvekar lite. Bilen har stått i ett kallgarage i 10 år.. Det är inte bra för plasten. Är rädd för att den blitt spröd. Och att få tag i delar till den är inte lätt.. Så det känns som en rätt stor risk att köpa den där. Dessutom va karossen sprucken vid pinnarna..S 500 R wrote:Blev det något??
Okey, men detta skulle väl vars en hyllräser mer eller mindre eller??? För det är ju en klenod.
Precis.. Men min tanke va juh att plocka ner den i molekyler och putsa upp allting. Men går då plasten sönder överallt så kan man juh lika gärna slänga den i soptunnan.S 500 R wrote:Okey, men detta skulle väl vars en hyllräser mer eller mindre eller??? För det är ju en klenod.
Sant!Robban wrote:Precis.. Men min tanke va juh att plocka ner den i molekyler och putsa upp allting. Men går då plasten sönder överallt så kan man juh lika gärna slänga den i soptunnan.S 500 R wrote:Okey, men detta skulle väl vars en hyllräser mer eller mindre eller??? För det är ju en klenod.
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Snygg 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
- J.A racing
En schysst GT bil http://www.blocket.se/helsingborg/1_5_f ... ?ca=12&w=3