Kul med ännu en MCD här på forumet...
Välkommen till forumet!!!
Re: Välkommen till forumet!!!
Gött att man kan påverka folk lite åt det bättre hållet( läs Ls Rc)
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Välkommen du 100:e medlem (Gucci82)
Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg vilken bil du körde med jag gissar på att det var en MCD Monstertuck va?
Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg vilken bil du körde med jag gissar på att det var en MCD Monstertuck va?
Letar Baja 5B
waqr: Yes det stämmer en MCD Wide monstertruck evo3 Competition =) Skickar upp bilder när jag har tid, kanske senare ikväll =)
Men ska du avveckla LS hobbyn (läste det på RSB) ?gucci_82 wrote:waqr: Yes det stämmer en MCD Wide monstertruck evo3 Competition =) Skickar upp bilder när jag har tid, kanske senare ikväll =)
Letar Baja 5B
Då kommer du ångra dig!!!
Jag tycker att vi alla ska ta & välkommna hjalmarhjalmar till forumet..
Nu är det bara att gå in & presentera dig Philip..
Det kan du göra här..viewtopic.php?f=4&t=279&p=4802#p4802
Nu är det bara att gå in & presentera dig Philip..
Det kan du göra här..viewtopic.php?f=4&t=279&p=4802#p4802
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Tjena igen!
Jo jag har funderingar på o avveckla LS, detta pga av att jag har en fullskala bil som jag bygger på.Kolla gärna in den på: http://www.garaget.org/?car=144697
Jag har även helikopter hobby så det blir lite dyrt då man bara är universitetsstuderande =) Ngt måste tonas ner lite men jag är inte omöjlig. Jag behöver en del reservdelar till MCD för o komma igång med den igen, får jag råd så köper jag dem och kör igång igen.
Ska ta och damma av o ta lite nya bilder, slänger även upp lite gamla bilder på monstret =)
Jo jag har funderingar på o avveckla LS, detta pga av att jag har en fullskala bil som jag bygger på.Kolla gärna in den på: http://www.garaget.org/?car=144697
Jag har även helikopter hobby så det blir lite dyrt då man bara är universitetsstuderande =) Ngt måste tonas ner lite men jag är inte omöjlig. Jag behöver en del reservdelar till MCD för o komma igång med den igen, får jag råd så köper jag dem och kör igång igen.
Ska ta och damma av o ta lite nya bilder, slänger även upp lite gamla bilder på monstret =)
Vem har inte ett 1:1 bygge att ta hand om medgucci_82 wrote:Tjena igen!
Vad har du för helikoptrar? (förmodar att det är RC du menar)gucci_82 wrote:Tjena igen!
Letar Baja 5B
kul att du också har hittat hit var längesen man hörde från dig ska du med och köra på söndag ?gucci_82 wrote:waqr: Yes det stämmer en MCD Wide monstertruck evo3 Competition =) Skickar upp bilder när jag har tid, kanske senare ikväll =)
Tjena jebogren!
Hmmm när på söndag? Jo det var ett tag sedan, har inte hållt på så mycke med min RC bil , har haft fullt upp med 1:1 bilen =)
Hmmm när på söndag? Jo det var ett tag sedan, har inte hållt på så mycke med min RC bil , har haft fullt upp med 1:1 bilen =)
kl 11 lite snabbt på det kanske typ i torslanda blir det nog vi go carte banan eller något har inte så mycke koll ring om du får vägarna förbigucci_82 wrote:Tjena jebogren!
- sideburn80
Säger välkommen till alla nya, men oxå till senaste medlemmen claymates.
Nu får du lägga ut en projekt tråd på din SS
Nu får du lägga ut en projekt tråd på din SS
Som sagt... 14 nya medlemmar detta året bara... inte fel!!!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
vælkommen alla nya.
en ønskan vore att
fylla i orten ni kommer
ifrån. alltid kul at se om de ær
nån som bor i nærheten.
en ønskan vore att
fylla i orten ni kommer
ifrån. alltid kul at se om de ær
nån som bor i nærheten.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!