4-bultat 26a som nu blir 28,5
Om du menar bågen framför motorn som är infäst i chassit - så nej, inte alls. Ser kanske så ut på bilderna, men de ligger 3-4cm ifrån varandra så de kommer inte att hänga ihop...Pinnarna ner där är för Krakens snabbtanksystemDave wrote:Ser riktigt bra ut!
Kanonbilder på fästena!
Hur sitter den i pinnarna på bågen, på mitten?
Nu är det ju ingen värstingtrimning detta, men eftersom jag bara kört orginal 26cc innan så tror jag det räcker som nästa stegS 500 R wrote:Mer ös är aldrig fel!
HeheDave wrote:Ser bra ut!
Blir den så tung av buren att du måste spänna fjädrarna till max fram?
På min Kraket monterade jag bakfjädrarna fram för att slippa spänna dem i botten och det har funkat bra.
Kommer att bli helt grym denna!
Vart har du köpt motordelarna? Hade för mig att du hade en 2 bult snurra men du har kanske bytt vevhus oxåWahla wrote:Och så var det dax för kraftkällan att få sig en omgång och lite starkareKommer bli kaos på banorna nu
![]()
Fick tag i en 4-bultad beg 26a under sommarenfseaman wrote:Vart har du köpt motordelarna? Hade för mig att du hade en 2 bult snurra men du har kanske bytt vevhus oxåWahla wrote:Och så var det dax för kraftkällan att få sig en omgång och lite starkareKommer bli kaos på banorna nu
![]()
![]()
Tack!Malte wrote:Snygg bil! Länk till 8mm gpm dämparna?
De är av standardstorlek, bara kolven som är grövre. Fjädrarna som sitter på är hård variant och kolven hugger ju mkt utrymme i dämparhuset när de pressas ihop, så det är riktigt bra "stuns" i dom. Ska bli intressant att se hur de håller upp på banan i vår!Dave wrote:Ja det blir tjusigt som attan!
Är det nån variant på IRC BigBore dom gjort?
Eller är det standard fjädrar?
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests