Trummisarna i Dream Theater och Arch Enemy är nog mina favoriter. Trummisen som Hendrix hade var också bra (kommer inte ihåg namnet). Egentligen finns det ju hur många bra som helst.. Rush, diverse jazz-gubbar osv..
Musik Tråden
- Rallyfinnen
Re: Musik
En naturbegåvning! Rullar på som tåget!
Imponerande!
Trummisarna i Dream Theater och Arch Enemy är nog mina favoriter. Trummisen som Hendrix hade var också bra (kommer inte ihåg namnet). Egentligen finns det ju hur många bra som helst.. Rush, diverse jazz-gubbar osv..
Jaa.. hon är en grymt bra trummis..
Loffe Karlsson gjorde ju en källarinspelning med Hendrix 1968 tror jag det var... eller möjligen 67...
Ja det finns otroligt många bra trummisar faktiskt, jag gillar Phil Rudd, trummisen i AC/DC, han var ju med från början tills 1985 eller hur det nu var.. och sen kom han tillbaka i slutet på 90 talet... han stal ju Angus Youngs Tjej, o fick sparken efter det... så han startade ett helikopterbolag istället... o tog massa olika flygsertifikat...
Men nu är han med igen.. o AC/DC kan vara det som det ska vara utan honom bakom trummorna tror jag.
// Perkla
Loffe Karlsson gjorde ju en källarinspelning med Hendrix 1968 tror jag det var... eller möjligen 67...
Ja det finns otroligt många bra trummisar faktiskt, jag gillar Phil Rudd, trummisen i AC/DC, han var ju med från början tills 1985 eller hur det nu var.. och sen kom han tillbaka i slutet på 90 talet... han stal ju Angus Youngs Tjej, o fick sparken efter det... så han startade ett helikopterbolag istället... o tog massa olika flygsertifikat...
Men nu är han med igen.. o AC/DC kan vara det som det ska vara utan honom bakom trummorna tror jag.
// Perkla
MCD Evo 3 Sport
Walbro 990, 29cc Big Bore, Jetpro V2
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
[youtube][/youtube]

"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
4:17 börjar orgasmenMrKnopfler wrote:[youtube][/youtube]
![]()
![]()
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Satt o lekte lite med min Squier Stratocaster Stadard Series nu ikväll.. kändes helt rätt, bra gitarr... passade på att spelade in lite av det jag spelade...dom flesta låtarna borde ni känna igen.
Såhär blev det....
[youtube][/youtube]
Om det funkar vill säga...
// Perkla
Såhär blev det....
[youtube][/youtube]
Om det funkar vill säga...
// Perkla
MCD Evo 3 Sport
Hehe.. bara att ligga i o träna så blir man bra till slut.. jag vill inte påstå att jag är direkt bra på att spela.. men visst kan jag ett o annat iaf.. har spelat sen jag var 7 bast då jag fick min fösta elgitarr. Sen jag har ju spelat bas o trummor åxå.. så jag har inte bara hållit på med gitarr..
Men det är alltid kul när andra säger att man är duktig på nåt...
Tackar så mycket..
// Perkla
Men det är alltid kul när andra säger att man är duktig på nåt...
Tackar så mycket..
// Perkla
MCD Evo 3 Sport
Här är nåt jag snodde ihop som hastigast när jag testade mitt nya ljudkort.. inte rätt inställningar på ljudkortet och i Guitar rig.... man kan höra att ljudet svarjar lite... själva låten i sig är jag ganska nöjd med förrutom att den skulle gå lite snabbare o ha ett gitarrsolo åxå... men som sagt.. detta blev väldigt snabbt att jag spelade in detta.. o gjorde en ganska cool video till låten åxå..
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
MCD Evo 3 Sport
Lyssna på det här ... Det är grymt... Försöker lägga in en video med sabaton från ytube.
tok bort den før det var nå fel på den. filmen.
//husse som redigerade lite.ett nytt försök. [youtube][/youtube]
tok bort den før det var nå fel på den. filmen.
//husse som redigerade lite.ett nytt försök. [youtube][/youtube]
Last edited by Lusse on 24 Apr 2010, 20:22, edited 5 times in total.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Du kopierar adressen från youtube i din webläsare.. och klickar på Youtube här i rutan där du svarar på inlägg... i mellan dessa [youtube]Din Video Här[/youtube] kopierar du in adressen du kopierat..
MCD Evo 3 Sport