Så imorgon kunna testa Apache 72 och missy båtar i sjön..
Men vi får se om bra väder imorgon!
Grattis !Bjuggen wrote:Jaha. Då vart man officiellt farbror... Lilla tjejen kom redan 12 augusti men alldeles för tidigt.. Nu är dock krisen över och lilla fetisen Sofia väger redan 2300g
Låg dom kvar i lådan då eller ?S 500 R wrote:Har skjutit lerduvor... sköt en 150 hylsor träffade i alla fall en 140 duvor.
Försökte mig på att skjuta duvor som kommer från sidan, men jäklar vad det var svårt. Så då missade jag en del. Men annars gick det bra!Dave wrote:Låg dom kvar i lådan då eller ?S 500 R wrote:Har skjutit lerduvor... sköt en 150 hylsor träffade i alla fall en 140 duvor.
Inget o grubbla över sålt är sålt sedan är det ju upp till nya ägarna att avgöra ödet på objektet.S 500 R wrote:Vem som köpt min bil och slaktat vet man ju nu vem det är
Testat skjuta "kaninduvor" ? (vet inte om dom heter så men...)S 500 R wrote:Har skjutit lerduvor... sköt en 150 hylsor träffade i alla fall en 140 duvor.
Det spelar ingen roll för mig... jag har sålt den!Ntch in da dirt wrote:Inget o grubbla över sålt är sålt sedan är det ju upp till nya ägarna att avgöra ödet på objektet.S 500 R wrote:Vem som köpt min bil och slaktat vet man ju nu vem det är
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests