Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Sitter och filurar lite.. Frågan är? Ny motor? Eller TC bur? Usch vilka jobbiga beslut man måste ta ibland.. 
Vad är problemet? nytt år nya pengar. bara att handla heheRobban wrote:Sitter och filurar lite.. Frågan är? Ny motor? Eller TC bur? Usch vilka jobbiga beslut man måste ta ibland..
Yes! Skicka din adress via PM så kan jag knappa in den på GPS´nwaqr wrote:Svänger du förbi mig imorgon Robban?
va ute och sladdade lite e-revo med dottern i snön för en stund sedan, skoj va det 

Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Samma här, Dammade av MCD V4 nu på kvällen och gasade av mig i snön.. Finner knappt ord på hur kul det är att köra denna på lite nysnö.. Fy f-n vad den är underbar att ratta ställ med så snön yr runt..
Ligger lappmöglet kvar imorgon blir det fulltank och en stor parkering.. 

Last edited by Stelunex on 05 Jan 2012, 21:44, edited 1 time in total.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Fasen också....nu blev jag ju sugen på att köra Nutech Thunderbolt......men mittdiffen är ju fortfarande paj sen träffen i Karlskoga......tror Robban pajade den då......

Laga laga laga David.. Det är nu man ska gasa 4WD...Dave wrote:Fasen också....nu blev jag ju sugen på att köra Nutech Thunderbolt......men mittdiffen är ju fortfarande paj sen träffen i Karlskoga......tror Robban pajade den då......
Varför ny motor. Du har väl riktigt fina spisar i dina bilar....Robban wrote:Sitter och filurar lite.. Frågan är? Ny motor? Eller TC bur? Usch vilka jobbiga beslut man måste ta ibland..
Jo då... Men den hempulade i Rallyn litar jag inte en sekund på.. Men troligtvis sparar jag HundHögen som sitter i 5b´n. Så då kanske jag struntar i en ny rova.. Men får man rätt bud på Hundhögen så kanske den går vidare med.. Och då ska jag köpa nåt annat.Stelunex wrote:Varför ny motor. Du har väl riktigt fina spisar i dina bilar....Robban wrote:Sitter och filurar lite.. Frågan är? Ny motor? Eller TC bur? Usch vilka jobbiga beslut man måste ta ibland..
Sitter på jobbet och bara längtar tills rc körandet imorgon
Är förbannat sugen nu 
Man får väl säga grattis till småkronorna
kul med ett Guld 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
waqr wrote:God morgon!
Idag ska Maverick motorn öppnas