Målarfamiljens Baja 5B
Re: Målarfamiljens bilar
En liten fråga, passar dessa http://shopping.netsuite.com/s.nl/c.885 ... id.5177/.f med dessa http://shopping.netsuite.com/s.nl/c.885 ... id.7830/.f ?
Japp!
Då får det bli sådana koppar fast jag inte gillar FLM och deras kund service 
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
køp hellre phat dads med 5mm pinnar och koppar.
håller dom før superfifty så håller
dom før allt.
lite dyrare men det ær en engångs kostnad.
føresten så har phat dad kanoin kund service oxå...
fick ju en axel utan gængor på till pinnen. han skickade en
ny direkt hade hemma innom en vecka.
håller dom før superfifty så håller
dom før allt.
lite dyrare men det ær en engångs kostnad.
føresten så har phat dad kanoin kund service oxå...
fick ju en axel utan gængor på till pinnen. han skickade en
ny direkt hade hemma innom en vecka.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Jag har inte haft ett enda bekymmer med mina FLM axlar eller koppar och jag gissar att dom gått orört 6-8 tankar 10 kanske nu!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
jag har sabbat 3st koppar.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Jag kör med PhatDad-RC 5mm 300m Series 5mm på min bil utan gummiskydd och jag ser inget slitage på kopparna.
Får byta pinnar efter ca 3-4 liter men det är ju billigt.
Har DarkSoul Gen 3 Dogbones men kör med org koppar på crilles bil som inte håller,så tänkte försöka med FLM koppar.
Ska ha dom på nästa projekt,på crilles bil blir det PhatDad-RC 5mm på nästa säsong
Får byta pinnar efter ca 3-4 liter men det är ju billigt.
Har DarkSoul Gen 3 Dogbones men kör med org koppar på crilles bil som inte håller,så tänkte försöka med FLM koppar.
Ska ha dom på nästa projekt,på crilles bil blir det PhatDad-RC 5mm på nästa säsong
Lite skade rapport från gårdagens Sandhemsbash,Min bil fick jag byta kopplingsfjäder på ute på banan.
När jag började få med mig banmarkerningen så såg jag att under gard och sidorna på karossen vikt sig under bilen
Inte så farligt,dom hade många liter i sig.
Crilles bil gick hela tiden men tappade en drivaxel mot slutet när det var dags att åka hem.
Facit för hans bil var två drivaxelkoppar och när jag kollade i dag såg jag att bägge styrstagen var knäckta
Hans nya motor gick väldigt bra så det var lyckat
Så här ser det ut:

När jag började få med mig banmarkerningen så såg jag att under gard och sidorna på karossen vikt sig under bilen
Crilles bil gick hela tiden men tappade en drivaxel mot slutet när det var dags att åka hem.
Facit för hans bil var två drivaxelkoppar och när jag kollade i dag såg jag att bägge styrstagen var knäckta
Hans nya motor gick väldigt bra så det var lyckat
Så här ser det ut:

Jag vet Dave
Jag lägger den i en paket och skriver ditt namn på det så kan du få den nästa gång vi träffas i Sandhålan,då har du en anledning att snarast fixa en ny träff där
Jag lägger den i en paket och skriver ditt namn på det så kan du få den nästa gång vi träffas i Sandhålan,då har du en anledning att snarast fixa en ny träff där
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
målaren wrote:Jag vet Dave![]()
Så här blev paketet
Är rätt nöjd.

Är rätt nöjd.

Ja nu har man uppgraderat Turtle dragstarten lite igen,Dave tycker det är roligt när jag står och slår med hammaren på den för att dogbone ska släppa
Nu ska jag förstöra det nöjet för honom,har köpt dom nya sprängsäkra dogbone med lager i
Nu kan det inte gå fel

Nu ska jag förstöra det nöjet för honom,har köpt dom nya sprängsäkra dogbone med lager i
Nu kan det inte gå fel