Burnout´s TWINEX 57cc 5T
Re: Burnout´s TWINEX 5T
Igår kväll, Jag upptäckte en tändkabel är taskigt och smält. 
Inga problem, der fixar du lätt!!
Du är tillbaka och piskar oss snart i alla fall!!
MCD.... 4WD
http://www.rcbash.se/forum/viewtopic.ph ... 2&start=45
FG BASE (BeetleAsphaltSnowmanEdition)
....och några 1:1 fordon!!!!
FG BASE (BeetleAsphaltSnowmanEdition)
....och några 1:1 fordon!!!!
Är det det som är fel då eller??? Så spolen kanske inte är trasig eller??Burnout wrote:Igår kväll, Jag upptäckte en tändkabel är taskigt och smält.
Tändspole och tändkabel är taskigt.S 500 R wrote:Är det det som är fel då eller??? Så spolen kanske inte är trasig eller??Burnout wrote:Igår kväll, Jag upptäckte en tändkabel är taskigt och smält.
Jag ska fixa nya tändkabel!
Hehesnowman wrote:Inga problem, der fixar du lätt!!
Okey!Burnout wrote:Tändspole och tändkabel är taskigt.S 500 R wrote:Är det det som är fel då eller??? Så spolen kanske inte är trasig eller??Burnout wrote:Igår kväll, Jag upptäckte en tändkabel är taskigt och smält.
Jag ska fixa nya tändkabel!
Jag ska kontakta med miniracingteknik som sälja båt, zenoah motorer och rcmk motorer.
Min twin vevhus och några delar är från rcmk! Därför dom har delar till rcmk alla modeller..
Jag passar på köpa några dragstarter (båt).
Även jag vänta på nya tändspolen direkt från OBR och skickar till mig
Min twin vevhus och några delar är från rcmk! Därför dom har delar till rcmk alla modeller..
köp denna då !!!!och släng orginaletBurnout wrote:Jag ska kontakta med miniracingteknik som sälja båt, zenoah motorer och rcmk motorer.

Den jag har hemma! Jag vill köpa vanligt dragstart (båt) tills twin funkar så bra och sen kan använda den...jebogren wrote:köp denna då !!!!och släng orginaletBurnout wrote:Jag ska kontakta med miniracingteknik som sälja båt, zenoah motorer och rcmk motorer.
Imorgon jag ska fixa avgasband sen ska beställ saker från miniracingteknik! 
Har du köpt avgasbandage???
Ska beställ, du behövs också?S 500 R wrote:Har du köpt avgasbandage???
bara att köpa på biltema iställetBurnout wrote:Ska beställ, du behövs också?S 500 R wrote:Har du köpt avgasbandage???
Finns? Jag får åka dit och köpa!jebogren wrote:bara att köpa på biltema iställetBurnout wrote:Ska beställ, du behövs också?S 500 R wrote:Har du köpt avgasbandage???