Du verkar vara en snäll kille,som hela tiden har paket att hämta ut. AVISS 500 R wrote:Så jäkla skönt med fredag... ska hämta två paket i dag med... inte fel!
Vad gör DU just nu?
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
Re: Vad gör DU just nu?
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
-
RC Maffian
- Phone Number: 0735063122
Ja, de heter Mylaps idag. Kul grej grej med livestreamingmaxlundblad wrote:J.A racing wrote:De flesta verkar ju ha valt AMBrc-systemet, dom vart uppköpta och heter nått annat i dagsläget. Mylaps nånting tror jag det är väl de bästa du kan köpa och då kan man få alla resultat direkt på vebben.RC Maffian wrote:Läser om olika tidtagningssystem.
Vilken djungel! Ju mer man letar desto mer hittar man.
Vilket ska man välja sen då
Stämmer. Kostar därefter också tyvärr, men annars skitfina grejer,med livestreaming bla.
Sitter precis o gnuggar mig i ögonen,det var trötta ögon som precis stod upp idag.
Tittar ut o ser ett tjockt molntäcke,hmm, vill inte ha nåt regn i helgen
Endast decodern går på 20.000 kr sen tillkommer det ju kablar, program transponder mm.
Fick en offert på ca 60.000 kr av dem.
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Det lät saftigt 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-
RC Maffian
- Phone Number: 0735063122
Ja!!!! Funderar på om det verkligen kan vara värt de pengarna?!?MrKnopfler wrote:Det lät saftigt
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
Dirtchamp design, får väl ha oss largescalare som försökskaniner? Försök o deala lite med dom. Funkar det,så är det ju till att ordna tävlingar utanför SBF
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Jag är snäll... men det har inte med det att göra kan jag lovamaxlundblad wrote:Du verkar vara en snäll kille,som hela tiden har paket att hämta ut. AVISS 500 R wrote:Så jäkla skönt med fredag... ska hämta två paket i dag med... inte fel!
Det kan det inte vara...RC Maffian wrote:Ja!!!! Funderar på om det verkligen kan vara värt de pengarna?!?MrKnopfler wrote:Det lät saftigt
Jag har mailat dom inte fått svar...maxlundblad wrote:Dirtchamp design, får väl ha oss largescalare som försökskaniner? Försök o deala lite med dom. Funkar det,så är det ju till att ordna tävlingar utanför SBF
Nu har jag det...S 500 R wrote:Jag har mailat dom inte fått svar...maxlundblad wrote:Dirtchamp design, får väl ha oss largescalare som försökskaniner? Försök o deala lite med dom. Funkar det,så är det ju till att ordna tävlingar utanför SBF
- J.A racing
Ja, de heter Mylaps idag. Kul grej grej med livestreaming 
Endast decodern går på 20.000 kr sen tillkommer det ju kablar, program transponder mm.
Våran klubb i Trosa har sånna prylar och aldrig att de gick på 60000:- till vår bana.
Tror ingen klubb har den ekonomin att få ihop till en sån, men alla har ju deras system.
Våran klubb i Trosa har sånna prylar och aldrig att de gick på 60000:- till vår bana.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Har precis hämtat ut ett paket från RC Maffian
Tredje gången gillt som Jessica och Packo leverar dagen efter beställningen. Sånt gillar vi
Tredje gången gillt som Jessica och Packo leverar dagen efter beställningen. Sånt gillar vi
Letar Baja 5B
Jag medwaqr wrote:Har precis hämtat ut ett paket från RC Maffian
Less på korv?