Okidoki, ja men då förstår ja. Bättre å få göra klart en sak i taget.S 500 R wrote:Nä, inte därför. Jag håller på att pilla i en massa saker. Massa små skit. Tycker bättre om när man har ett projekt som man kör på!sideburn80 wrote:Jävlas det?S 500 R wrote:Denna dagen är en sådan dag då man bara vill gå hem!
Vad gör DU just nu?
- sideburn80
Re: Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
En P270, 21pallplatser, så den är inte 24meterJ.A racing wrote:Knopfler knoppar nog nu men en gul R-serie med en trumpet på och 24 meter lång.Robban wrote:Va kör du för bil?
Kör ditribution den här veckan
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
- J.A racing
Åfy fan lillbilen!MrKnopfler wrote:En P270, 21pallplatser, så den är inte 24meterJ.A racing wrote:Knopfler knoppar nog nu men en gul R-serie med en trumpet på och 24 meter lång.Robban wrote:Va kör du för bil?
Kör ditribution den här veckan
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
-
Ntch in da dirt
så nu har du lagt undan det där långa svärdet då som du hade i vimmerbywaqr wrote:Precis konverterat min Baja till 2,4 Ghz
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Då är man snart ny bil ägare

Så du blev MCD åkare alltså!!!jebogren wrote:Då är man snart ny bil ägare![]()
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
har precis dragit i mig lite broccolisoppa o ett gäng pannkakor med hallonsylt och iskall mjölk.
snart börjar hockeyn, så det blir väl till o kolla på det idag.
snart börjar hockeyn, så det blir väl till o kolla på det idag.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Sitter på skithuset. Slöskiter så jag slipper laga kvällsmat.. Hör hur hon suckar därute 
Så farligt är det inte att laga mat, jag o några andra släpper en kokbok i mitten av oktober som är enkla recept när man vill bjuda fruga eller tjejen på middag eller grabbarna på fotbolls kväll med mat, ska prata med Stefan o fixa en tävlig på forumet m den kokboken som pris skulle det vara något?Robban wrote:Sitter på skithuset. Slöskiter så jag slipper laga kvällsmat.. Hör hur hon suckar därute
Låter som en jätte bra ide!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
vad heter boken så man vet?jebogren wrote:Så farligt är det inte att laga mat, jag o några andra släpper en kokbok i mitten av oktober som är enkla recept när man vill bjuda fruga eller tjejen på middag eller grabbarna på fotbolls kväll med mat, ska prata med Stefan o fixa en tävlig på forumet m den kokboken som pris skulle det vara något?Robban wrote:Sitter på skithuset. Slöskiter så jag slipper laga kvällsmat.. Hör hur hon suckar därute
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Förslag på tävlig ? Boken blir signad av mig 
Kung i köket
Det låter som en bra ide Jebrogrenjebogren wrote:Så farligt är det inte att laga mat, jag o några andra släpper en kokbok i mitten av oktober som är enkla recept när man vill bjuda fruga eller tjejen på middag eller grabbarna på fotbolls kväll med mat, ska prata med Stefan o fixa en tävlig på forumet m den kokboken som pris skulle det vara något?Robban wrote:Sitter på skithuset. Slöskiter så jag slipper laga kvällsmat.. Hör hur hon suckar därute
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
- sideburn80
Så jävla grinig för att jag skulle göra sockerkaka med jänta och allt gick jätte bra tills den åkte in i ugnen... hade satt ugnen på för låg temp och jag mitt pucko såg inte det på engång
Där fick jag för att jag skulle vara snäll å göra något med henne
Där fick jag för att jag skulle vara snäll å göra något med henne