J.A´s HARM SX-3 Champion Edition
Re: J.A´s HARM SX-3 Champion Edition
Tack för fina komplimanger boys, den är skött som en bebis och jag tror JA är rätt kille att hålla bilen i detta skick..Lycka till och som sagt hör av dig om du undrar över något.
Mvh/Johan
Mvh/Johan
- J.A racing
Ja tack själv du
, har studerat lite mera nu och sett en massa smarta lösningar.
Jag hojtar till om jag undrar över nått, får nog skaffa en sån där tvätt om jag ska klara av skicket.
Annars så vet jag ju vart man ska åka och lämna in den på tvätt, sätt fart med lappen nu så blir det snart vår.
Jag hojtar till om jag undrar över nått, får nog skaffa en sån där tvätt om jag ska klara av skicket.
Annars så vet jag ju vart man ska åka och lämna in den på tvätt, sätt fart med lappen nu så blir det snart vår.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- J.A racing
Beställt en Super Bee från killer Rc som ska i den här bilen och lite annat småkrafs till radiolådan.
Stötdämparna har integrerade "rezzies" i sig, smart lösning måste jag säga.
Stötdämparna har integrerade "rezzies" i sig, smart lösning måste jag säga.
Haru beställt ett nytt åk??????Lunkan wrote:Tack för fina komplimanger boys, den är skött som en bebis och jag tror JA är rätt kille att hålla bilen i detta skick..Lycka till och som sagt hör av dig om du undrar över något.
Mvh/Johan
HARM is the shit
Han har ju köpt Lunkans.Zulle wrote:Haru beställt ett nytt åk??????Lunkan wrote:Tack för fina komplimanger boys, den är skött som en bebis och jag tror JA är rätt kille att hålla bilen i detta skick..Lycka till och som sagt hör av dig om du undrar över något.
Mvh/Johan![]()
- J.A racing
Ja men Zulle menar ju om Lunkan har nått nytt på gång, men han tar och gör ett uppehåll för en annan rolig hobby.
- J.A racing
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Vad skall du göra nu då? jag menar den där bilen var ju både färdigblingad och färdigputsad

// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
- J.A racing
Göra den körbar tills i vår
, de finns alltid nått att hitta på. 
Besviken är det som dyker upp i mitt vokabulär när jag tänker Lunkan.Zulle wrote:Haru beställt ett nytt åk??????Lunkan wrote:Tack för fina komplimanger boys, den är skött som en bebis och jag tror JA är rätt kille att hålla bilen i detta skick..Lycka till och som sagt hör av dig om du undrar över något.
Mvh/Johan![]()
Åka 2 hjuligt i riktig skala, jätte dyrt och jätte farligt, nä som sagt, besviken.
HARM is the shit
Håller med föregående talare
Kim
Kim
2st FG BMW M3 ALMS
Xray T4-13
Schumacher couger SV2
Schumecher K1 Aero
Xray T4-13
Schumacher couger SV2
Schumecher K1 Aero
- J.A racing
Japp må så vara men jag skulle uppskatta om ni var det någon annanstans än här i min tråd.
Wrep: kommer du ihåg hur du gjorde DC-kablaget i bilen, är det bara styrservot som är separat och de övriga går till mottagaren som vanligt?
Wrep: kommer du ihåg hur du gjorde DC-kablaget i bilen, är det bara styrservot som är separat och de övriga går till mottagaren som vanligt?
-
wrep
Jag har nån halv-variant i min bil nu
Tror det är så här: Styrservona och frambromsservot får direktmatning sen sitter gasservot tillsammans med transpondern som vanligt i mottagaren men mottagaren fårström in på två av kablarna samtidigt. Bygg en riktig med direktmating till alla om du ändå håller på tycker jag.
Tror lunkan hade direkt bara till styrningen på den där bilen.
Ska du ha enkelt eller dubbla på styrningen?
Tror lunkan hade direkt bara till styrningen på den där bilen.
Ska du ha enkelt eller dubbla på styrningen?
- J.A racing
-
wrep
Ja nu kommer jag ihåg
det var ju Lunkan och jag som byggde det där
Det stämmer som du säger... styrservot satt på direktmatningen och sen den separata matningen satt längst bort på mottagaren så att den fick matning från bägge håll på ledningsbanorna om du förstår hur jag menar
Det stämmer som du säger... styrservot satt på direktmatningen och sen den separata matningen satt längst bort på mottagaren så att den fick matning från bägge håll på ledningsbanorna om du förstår hur jag menar