Vad har du köpt till din LS idag?
- J.A racing
Re: Vad har du köpt till din LS idag?
Varför inte köpa den här som är till en MCD RR?
http://www.modelcargo.com/main.php?mod= ... &dep=samba" onclick="window.open(this.href);return false;
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
-
Ntch in da dirt
av den enkla anledningen att jag ska ha drillstart det blir svårt att köra start stången rätt igenom pipan på mcd s sidomonterade pipor. Jag vet inte på hur många olika ställen det har stått på det här forumet att jag ska ha en bakåt monterad pipa . Dock ej jet pros
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Det var denna pipa du länkade till

& den passar bilar med utblåset framåt på motorn..MCD har utblåset bakåt...Det var därför jag sa att den inte kommer passa..
Denna pasar däremot till MCD..
Men det kanske var den du menade medans länken blev fel..

& den passar bilar med utblåset framåt på motorn..MCD har utblåset bakåt...Det var därför jag sa att den inte kommer passa..
Denna pasar däremot till MCD..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Samba gör riktigt fina pipor. Finishen är grym på dom och effekten dom levererar är underbar. Bra köp 
Letar Baja 5B
- J.A racing
Ja visst fan nu när du säger det så klarnar det lite.Mcd powa wrote:av den enkla anledningen att jag ska ha drillstart det blir svårt att köra start stången rätt igenom pipan på mcd s sidomonterade pipor. Jag vet inte på hur många olika ställen det har stått på det här forumet att jag ska ha en bakåt monterad pipa . Dock ej jet pros
(Är TS motorerna så trög startade att de inte räcker med 2-3 ryck och den är igång?
-
Ntch in da dirt
Nej då men med tanke på att dragstarterna som görs numera bara är skräp så vill jag testa ett annat koncept .
De senaste tre dragstarterna jag har haft har börjat slira innan de ens har blivit smutsiga.
De senaste tre dragstarterna jag har haft har börjat slira innan de ens har blivit smutsiga.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
att dom inte får fram en mer pålitlig drag start??
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
Mcd powa wrote:Nej då men med tanke på att dragstarterna som görs numera bara är skräp så vill jag testa ett annat koncept .
Skojjar bara med dig
-
Ntch in da dirt
det är lugnt vill mycket till innan min stubin brinner av . Nä jag fattar inte heller varför dragarna sjåpar, på min motorsåg har det aldrig hänt och det är ju nästan samma system .
Som sagt pipan är jag inte orolig över då jag lite ideer om hur den ska inpassas . Jag har även haft crazy ideer förut om Hpi pipor på mcd men det är nerlagt nu då jag inte vill såga i aluminium tornet.
Som sagt pipan är jag inte orolig över då jag lite ideer om hur den ska inpassas . Jag har även haft crazy ideer förut om Hpi pipor på mcd men det är nerlagt nu då jag inte vill såga i aluminium tornet.
- J.A racing
Motorsåg ja de blir för
så jag skickar ett PM till dig.
Måste bara hållla med om dragstartar... hur kan dom vara så dåliga... det är jäkligt skumt!
beställde ny servo räddare och nya fjädrar idag
Har precis beställt 3 nya mottagare till mina bilar.. Futaba 2.4Ghz....Från Rc-Mushroom
Och sen blev det 2 HPI paddeldäck & en adaptersats för att få på HPI hjul på mina FG & MCD bilar...Från SwedRc
Så nu hoppas jag bara att inte askmolnet ställer till det med frakten från asien...
Och sen blev det 2 HPI paddeldäck & en adaptersats för att få på HPI hjul på mina FG & MCD bilar...Från SwedRc
Så nu hoppas jag bara att inte askmolnet ställer till det med frakten från asien...
MCD UltimateCarbon K600 TWIN