du stefan? han som gör klistermärken, tror du han får tag i nåt kolfiberS 500 R wrote:Ska bli kul att se hur det kommer se ut sen... klart du ska ha lite kolfiber!!
liknande material som han kan skära ut märken. fick precis en ide
du stefan? han som gör klistermärken, tror du han får tag i nåt kolfiberS 500 R wrote:Ska bli kul att se hur det kommer se ut sen... klart du ska ha lite kolfiber!!
jag är väldigt nöjd med dom, inte bara för resultatet utan för service också.huSSe wrote:idag åker det iväg lite delar till ytbehandlarna i skåne.
Kolla med han.. det är ju inte omöjligt faktiskt. Han är ju medlem här med nu!!!huSSe wrote:du stefan? han som gör klistermärken, tror du han får tag i nåt kolfiberS 500 R wrote:Ska bli kul att se hur det kommer se ut sen... klart du ska ha lite kolfiber!!

Gör det...huSSe wrote:då pm:r jag han .
Jag kann hjälpa dig om du vill! Vi har skälvhäftande plast som ser ut som kolfiber på jobbet..huSSe wrote:du stefan? han som gör klistermärken, tror du han får tag i nåt kolfiberS 500 R wrote:Ska bli kul att se hur det kommer se ut sen... klart du ska ha lite kolfiber!!
ungefär 1400:- med frakt o allt kostade min fg kaross från rc car online men den var ju färdiglackad o sedan köpte jag ju vinge också men ska du ha den på en baja så vet jag inte om den kommer att räcka .huSSe wrote:det ær lite grejer på gång till denna bilen oxå från ddm och swedrc.
mest små grejer från ddm hpi original grejer och en massa Turtle
Racing från swedrc. hoppas ha allt hemma tills jag kommer hem.
kaross ær oxå på væg. har en del hæftiga kaross teman eller design
eller vad man ska kalla det før. skulle vilja ha 3 olika karosser, men dom
ær så himla dyra. funderar på slænga på en fg bubbla karre, men dom
ær væl lika dyra eller??
sen ær det bara wide kittet från fastlane som fattas
før den ska se ut som jag tænkt mig.
motor och pipa.
tror detta bygget hinner bli klart innan vimmerby træffen.
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests