Andreas_jkpg`s Baja 5? bygge
Re: Andreas_jkpg`s Baja 5? bygge
Har det hänt nått nytt? Kanske har du något nytt att visa? 
-
Andreas_jkpg
- Phone Number: 0707225455
ja du malte
har ikväll prov monterat bak bumper
ska ta av den igen i veckan för att rikta den lite i polarens verkstad och så har jag endast provat att ha på karossen
vet inte om man vågar köra med den sen hahahah tycker den är för fin för att rulla omkring med 
baja 5T 29cc
Fan. din 5T ser jävligt najs ut alltså! Finfina däck och en kaross utan repor. Får se hur länge till då! 
-
Andreas_jkpg
Malte wrote:Fan. din 5T ser jävligt najs ut alltså! Finfina däck och en kaross utan repor. Får se hur länge till då!
tackar tackar malte
baja 5T 29cc
Ser riktigt fint ut!
Jadå, byt ut SS-pipan. Vad jag läst (och framförallt hört
) så låter den väl mer än den presterar.
Startade min Baja för första gången idag, med SS-pipa på i garaget. Det ringde fan i öron i 10 minuter efteråt.
Startade min Baja för första gången idag, med SS-pipa på i garaget. Det ringde fan i öron i 10 minuter efteråt.
Stampede 4x4
Rustler
Ibland saknar jag min HPI Baja även om den var dyrare i drift än min flickvän...
Rustler
Ibland saknar jag min HPI Baja även om den var dyrare i drift än min flickvän...
-
Andreas_jkpg
MrSvahn wrote:Ser riktigt fint ut!Jadå, byt ut SS-pipan. Vad jag läst (och framförallt hört
) så låter den väl mer än den presterar.
Tackar tackar så mycket
baja 5T 29cc
-
Andreas_jkpg
jaha idag på morgonen har det inte hänt så mycket endast börjat tillverka lite skydd i fronten under karossen så det inte skvätter in så mycket skit sen.. Dock så tog ju narturligtvis plasten slut så får köpa nytt i veckan om man hinner.. Får se om man kör med den i sommar eller om man lägger han på hyllan tills lite jobb kommer in kostar ju en del att pyssla med dessa hehehehe
baja 5T 29cc
Nej, gratis är det det knappast detta dårskap... När kommer Malins tråd upp då? Såg att hon hade reggat sig!
-
Andreas_jkpg
Malte wrote:Nej, gratis är det det knappast detta dårskap... När kommer Malins tråd upp då? Såg att hon hade reggat sig!
hahaha nä det är ju inte det tyvärr... jo då jag fixar med lite kort på hennes när jag hinner om dagarna.. så hennes tråd är strax uppe den med.. det har ju hänt lite nytt på hennes med nu
baja 5T 29cc
Inte nog med att det kostar, det är ju lika beroendeframkallande att köpa saker som att köra bilen.Malte wrote:Nej, gratis är det det knappast detta dårskap... När kommer Malins tråd upp då? Såg att hon hade reggat sig!
Stampede 4x4
Rustler
Rustler
-
Andreas_jkpg
Jaha så här kan ett kvälls möte se ut i köket många funderingar kring dessa bilar nu 
baja 5T 29cc
Köksmek e bra

-
Andreas_jkpg
Pyspunka wrote:Köksmek e bra![]()
baja 5T 29cc
Japp...o gött om utrymme/ o kärringen blir ÖVERLYCKLIG

Fan vad fint det ser ut då! Ut med dig och basha sönder din 5T med finkarossen nu!