Vad gör DU just nu?
- J.A racing
Re: Vad gör DU just nu?
SC har ju savage flux motorn och B'n sitter ju riktiga LS motorn.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Nu kan man inte lägga upp bilder på samma sätt med tapatalk och andriod längre.. Störande.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
då har man blivit robbad på bankkontot 6000kr fattigare.
hoppas man får igen pengarna..
hoppas man får igen pengarna..
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Klart du får...
Efter att ha klämt på el-SC i går igen så är man bra sugen nu!
- J.A racing
El???? De är ju bara skit, de ska ryka och brumma om bilarna..........S 500 R wrote:Efter att ha klämt på el-SC i går igen så är man bra sugen nu!
Tycker jag har hört nått sånt tidigare Stefan.
Det är det som är så sjukt... där är precis som du säger Johan... jag fattar inte detta själv!!J.A racing wrote:El???? De är ju bara skit, de ska ryka och brumma om bilarna..........S 500 R wrote:Efter att ha klämt på el-SC i går igen så är man bra sugen nu!![]()
![]()
Tycker jag har hört nått sånt tidigare Stefan.
El är smidigt.. Men jag förespråkar bensin när det kommer till 1:5, där ska det lukta och brumma.
Går man ner till 1:8 är det ok med El! Kikar själv på en HPI Apache C1 att ha som substitut till Bajan. Smidigt också när man bor i ett bostadsområde. Slipper man gnället när man river upp grannens gräsmatta med Bajan... För när man gör det med Elbil hörs det inte
Går man ner till 1:8 är det ok med El! Kikar själv på en HPI Apache C1 att ha som substitut till Bajan. Smidigt också när man bor i ett bostadsområde. Slipper man gnället när man river upp grannens gräsmatta med Bajan... För när man gör det med Elbil hörs det inte
Håller med dig Robban... men på något vis så kändes den lockande!
Köp min rally och elkonvertera StefanS 500 R wrote:Håller med dig Robban... men på något vis så kändes den lockande!
Hade ju varit något 
- J.A racing
Jag är också med på det, ska nog skaffa en 1:8 också som även grabben kan köra lite med. Och HPI bilarna är ju jäkligt grymma. Axial har ju en som liknar Apache'n som är grym också. 
Varför har man avluftning till tanken? Bilen jag köpte av waqr hade det, men så har jag noterat att original inte har en avluftningsslang så han måste ha gjort det själv. Läcker ju alltid ut lite soppa ur den när man pumpar på blåsan till förgasaren.
Då är den nerstucken för långt.