Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
jag kolla runt nätet om losi 1/5

Skodan försäkrad.. I helgen skall den bli besiktningsduglig! Kärringa kör upp på tisdag! Så det är brådis.. 
sitter i valt och kvalt om jag ska köpa en RC båt till
ett lite mera långtids projekt nu när jag har en grymt fin båt redan
Vad är det som hägrar?jebogren wrote:sitter i valt och kvalt om jag ska köpa en RC båt tillett lite mera långtids projekt nu när jag har en grymt fin båt redan
en skater med typ alla saker fast obyggt med en zenoah orignal.... men skaffa en motor till o bygga twin o byta toppar till rcmk
Ja, skater verkar vara populär! Men är inte den för liten för twin?jebogren wrote:en skater med typ alla saker fast obyggt med en zenoah orignal.... men skaffa en motor till o bygga twin o byta toppar till rcmk
nejnho1 wrote:Ja, skater verkar vara populär! Men är inte den för liten för twin?jebogren wrote:en skater med typ alla saker fast obyggt med en zenoah orignal.... men skaffa en motor till o bygga twin o byta toppar till rcmk
[youtube][/youtube]
Kvinnor kan! Idag har ja bytt däck på min bil!
Så nu sitter ja här o väntar på den snön som, jag hoppas kommer snart! 
tacka vet jag däck hotell
Hoppas du har duktig fel om snön...Miss RC wrote:Kvinnor kan! Idag har ja bytt däck på min bil!Så nu sitter ja här o väntar på den snön som, jag hoppas kommer snart!
Jag saknar snön som fan! Det ska vara vitt på vintern!
Efter dom senaste två vintrarna saknar jag inte snön alls.
Men? Såna vintrar va det juh alltid förr? Inget nytt. Nej mycket snö! Finns det nåt härligare än -20 blå himmel, strålande sol och massa snö? Och en kall pilsner?
- J.A racing
Blå himmel, +25, nytänd grill, köttet i marinad och en kall bira. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Inga fel det heller! Jag gillar alla årstider. Dom har sin charm, och att gnälla om dom snor bara en massa onödig energi! Vi bor i sverige och det har allitd sett likadant ut! Bara gilla lägetJ.A racing wrote:Blå himmel, +25, nytänd grill, köttet i marinad och en kall bira.