Det var det jag ville minnas att det var de första som kom med svart platta.
JoJo´s GT
- J.A racing
Re: JoJo´s GT
Jo det ska jag.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jojo jag tycker du ska sadla om till touring,
Vore kul om ni från södern kunde tänka er att köra längre norrut någon gång, och då menar jag inte örkeljunga.
Vore kul om ni från södern kunde tänka er att köra längre norrut någon gång, och då menar jag inte örkeljunga.
Ska köra alla nästa år, även om det skulle vara i Sundsvall:)
Ja vintern är lång, har lite att göra:) kom över 2 nästan fungerande bilar till bra pris så har lite reservdelar:)
Har dock hört att 240 motorn som levererats i bilarna denna säsongen ska vara lite vassare, någon som vet om detta stämmer? Isåfall får man väl handla lite till:)
Ja vintern är lång, har lite att göra:) kom över 2 nästan fungerande bilar till bra pris så har lite reservdelar:)
Har dock hört att 240 motorn som levererats i bilarna denna säsongen ska vara lite vassare, någon som vet om detta stämmer? Isåfall får man väl handla lite till:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
Hade ju varit skoj med en touring bil, men det blir inte till nästa säsong... men sen vet man ju aldrigLunkan wrote:Jojo jag tycker du ska sadla om till touring,
Vi har ju fått 4 "nya" touring förare i klubben under året... så visst är man sugen.
MEN vänta nu, norr om Örkelljunga??? det är väl bara träsk och ödemark....
Vi får se vad ekonomin tillåter nästa är, förhoppningsvis blir det många tävlingar iallafall.
@Peter
Det är väl bara det att 240 motorn har 990 förgasaren som standard numera, annars tror (hoppas) jag inte det är nån skillnad
Det räcker som motivering för att byta:) tyckte ändå den gamla började bli lite seg i Örkelljunga:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
Vad säger man, behövde en ny motor och tyckte det var tråkigt att många byter till långa chassit, så varför inte beställa en ny bil med långt chassi:) min tänkta projekttråd blev därmed ganska tråkig:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
Haha jaja dom rike dom kan... och dom fattiga (jag då) försöker köra med det "skitet" dom har... nåja jag behöver inte vara så rädd om min
Skall nog kunna ge dig en fight ändå
Skall nog kunna ge dig en fight ändå

Haha, handlar om att prioritera rätt:) hellre en fin bil än mat på bordet:)
Vet bara inte hur jag ska lägga fram detta hemma...
Det är jag övertygad om att du kommer att göra, har trots allt bara kört 3 tävlingar:)
Vet bara inte hur jag ska lägga fram detta hemma...
Det är jag övertygad om att du kommer att göra, har trots allt bara kört 3 tävlingar:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
Ibland är det skönt att vara singel
det är "bara" att shoppa loss....
Jaha blev det en BMW till dig med då eller??
3 tävlingar är inte illa, du lär dig snabbt skall du se!!
Jaha blev det en BMW till dig med då eller??
3 tävlingar är inte illa, du lär dig snabbt skall du se!!
Mmm redan där har du en klar fördel:)
Visst blev det en BMW, förslag på färg?
Ja man lär sig ganska snabbt känns det som, man kör ju helt annorlunda nu jämfört med första tävlingen man körde..
Ja man lär sig ganska snabbt känns det som, man kör ju helt annorlunda nu jämfört med första tävlingen man körde..
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
- J.A racing
Peter7 wrote:Mmm redan där har du en klar fördel:)
Kul med en M3´a gillar den här http://www.harty11.de/koobi/shop/produk ... ackierung/ Starta gärna en tråd om din nya bil
Den var sjukt snygg:) hade planer på vit med kolfiber tak...denna såg lite silver/pearl vit ut eller nått?:)
Ska ha lite garage tid imorgon så ska ta lite bilder och påbörja tråden innan nya bilen kommer hem:)
Sorry Jonas för trådkapningen:)
Ska ha lite garage tid imorgon så ska ta lite bilder och påbörja tråden innan nya bilen kommer hem:)
Sorry Jonas för trådkapningen:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
- J.A racing
pärlemo vit är riktigt snyggt på den karossen.
Nu åter till JOJO´s Porsche igen.
Nu åter till JOJO´s Porsche igen.
HAHAHAHA det är lugnt bara prata på, vi är ju ute efter samma sak
Jag kommer fortsätta med "mina" färger, vitt, orange och svart enda skillnaden är att jag skall använda pearl färg på den nya karossen istället för solida färger, sen vill jag inte berätta mer hur den skall se ut än
Men tipset är ju att välja ljusa färger, mörka smälter så lätt in i asfalten och blir svårkört...
Jag kommer fortsätta med "mina" färger, vitt, orange och svart enda skillnaden är att jag skall använda pearl färg på den nya karossen istället för solida färger, sen vill jag inte berätta mer hur den skall se ut än
Men tipset är ju att välja ljusa färger, mörka smälter så lätt in i asfalten och blir svårkört...
Min är nästan bara svart... med lite gult i
får gå.